eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematylojalność klienta

lojalność klienta - wiadomości i porady tematyczne

  • Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność

    Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność

    12:45 30.11.2015

    Jak wynika z ogólnopolskiego badania zrealizowanego na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS, z programów lojalnościowych i motywacyjnych korzysta już co piąty Polak. Jakich nagród oczekuje? Okazuje się, że najmilej widziane są artykuły gospodarstwa domowego oraz elektronika. Wśród najbardziej pożądanych upominków znajdują się m.in. ciśnieniowy ekspres ...

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak

    Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak

    11:46 18.11.2015

    ... konsumenci po 59. roku życia (10%). Wśród tych, którzy zdecydowali się na lojalność, ponad połowa (52%) uczestniczy tylko w jednym programie. 42% respondentów deklaruje zaangażowanie ... funkcję. Kluczowe jest, aby odbiorcy programu byli nagradzani za swoją systematyczność i lojalność nagrodą lub benefitami, na których im naprawdę zależy, a sam program ...

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Programy lojalnościowe: jeden to za mało

    Programy lojalnościowe: jeden to za mało

    11:43 30.09.2015

    ... jest PAYBACK, z którego korzysta aż 38% respondentów. Programy lojalnościowe zagościły w świadomości Polaków wiele lat temu. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że lojalność wobec danej marki może popłacać. Od kilku lat odsetek Polaków deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych znajduje się na podobnym, oscylującym wokół ...

    Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... poprzez odpowiednio dobrane narzędzia, które wspomagają realizację planów sprzedażowych i budują lojalność wobec marki. Badania potwierdzają, że właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego zwiększa sprzedaż ... to oczywiście nie wszystko. Na zachowanie klienta ma wpływ szereg innych czynników: obsługa klienta, wystrój sklepu, uczciwość marki czy ...

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta

    Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta

    14:29 22.09.2014

    Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów, największą ...

    Tematy: kawiarnie, kawiarnie sieciowe, lojalność klienta, budowanie relacji z klientem

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: