lojalność klienta - wiadomości i porady tematyczne
-
Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność
12:45 30.11.2015
Jak wynika z ogólnopolskiego badania zrealizowanego na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS, z programów lojalnościowych i motywacyjnych korzysta już co piąty Polak. Jakich nagród oczekuje? Okazuje się, że najmilej widziane są artykuły gospodarstwa domowego oraz elektronika. Wśród najbardziej pożądanych upominków znajdują się m.in. ciśnieniowy ekspres ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
Programy lojalnościowe: zainteresowany co 5 Polak
11:46 18.11.2015
... konsumenci po 59. roku życia (10%). Wśród tych, którzy zdecydowali się na lojalność, ponad połowa (52%) uczestniczy tylko w jednym programie. 42% respondentów deklaruje zaangażowanie ... funkcję. Kluczowe jest, aby odbiorcy programu byli nagradzani za swoją systematyczność i lojalność nagrodą lub benefitami, na których im naprawdę zależy, a sam program ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
Programy lojalnościowe: jeden to za mało
11:43 30.09.2015
... jest PAYBACK, z którego korzysta aż 38% respondentów. Programy lojalnościowe zagościły w świadomości Polaków wiele lat temu. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że lojalność wobec danej marki może popłacać. Od kilku lat odsetek Polaków deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych znajduje się na podobnym, oscylującym wokół ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
00:36 25.07.2015
... poprzez odpowiednio dobrane narzędzia, które wspomagają realizację planów sprzedażowych i budują lojalność wobec marki. Badania potwierdzają, że właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego zwiększa sprzedaż ... to oczywiście nie wszystko. Na zachowanie klienta ma wpływ szereg innych czynników: obsługa klienta, wystrój sklepu, uczciwość marki czy ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
14:29 22.09.2014
Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów, największą ...
Tematy: kawiarnie, kawiarnie sieciowe, lojalność klienta, budowanie relacji z klientem
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- banki
- e-commerce
- rok 2017
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- rok 2022
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- aplikacje mobilne
- sieci handlowe
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna
- operatorzy komórkowi
- handel detaliczny
- Allegro
- zwyczaje zakupowe
- jak podwyższyć sprzedaż
- m-commerce