mailing - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
11:17 20.03.2019
... sprzedaży produktów z wyższymi cenami. Przykład 2. Wyjazdy integracyjne dla firm Nasza firma zajmuje się organizacją wyjazdów integracyjnych dla firm. Skierujmy nasz mailing do dyrektorów personalnych, menadżerów zespołów, pracowników działów kadr i HR oraz właścicieli firm zatrudniających pracowników. Przykład 3. Sprzedaż mieszkań na nowym osiedlu ...
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
... marketing – artykuł sponsorowany, artykuł natywny, komunikat PR Reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter Kampania reklamowa – od czego zacząć? Planując działania ... zorientowanych na sprzedaż najlepszym rozwiązaniem jest reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter. Mailing reklamowy polegający na pozyskiwaniu nowych klientów ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
11:08 12.04.2018
Polacy zasypywani są reklamami. 3 na 4 użytkowników poczty otrzymuje dziennie do 20 e-maili dotyczących ofert handlowych lub promocji. O tym, czy są dla odbiorców interesujące, decydują w głównej mierze nadawca oraz tytuł, chociaż 36% czytających przyznaje, że liczy się również treść - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Jak jednak podkreślają ...
Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing -
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
00:41 24.09.2017
... na które odpowiedź poznać chce każdy marketer: do ilu osób dotarł dany mailing? Liczba wysłanych newsletterów nie zawsze oznacza liczbę wiadomości dostarczonych. E-mail, który nie został ... się, ilu subskrybentów zdecydowało się go otworzyć – czyli dla ilu z nich wysłany mailing okazał się ciekawy. W tym celu, pomocny okaże się wskaźnik otwarć (open ...
Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing -
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
00:40 24.02.2017
Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ...
Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną -
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
10:58 19.12.2016
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ...
Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing -
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
00:40 02.12.2016
Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych, specyficznych założeniach. Istnieją znaczne różnice między tymi ...
Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing -
Personalizacja to już za mało
00:40 17.07.2016
Masowe wysyłki są passé. W dzisiejszym świecie marketerzy mają niezliczone możliwości segmentowania bazy pod kątem grup docelowych i personalizowania treści tak, aby w efektywny sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami. Trendem w komunikacji jest obecnie hiperpersonalizacja. Co się za nią kryje i jaki niesie ze sobą potencjał? Konsumenci ...
Tematy: e-mail marketing, masowa wysyłka, hiperpersonalizacja, komunikacja z klientem -
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta
12:01 18.04.2016
Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych ...
Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing -
Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?
00:40 19.03.2016
Dziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytujący spam, którego chcemy uniknąć. Taką możliwość dają nam filtry antyspamowe, jednak te narzędzia nie są doskonałe i często blokują istotne wiadomości. Wg SalesBee ponad 80 proc. klientów ocenia dobrze skonstruowane newslettery jako przydatne i chętnie z nich ...
Tematy: spam, mailing, newsletter, spamowanie
Podobne tematy:
- e-commerce
- UOKiK
- prawa konsumentów
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- spam
- reklama
- badania internautów
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- hotele
- badania przedsiębiorców
- cloud computing
- sklep internetowy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- skuteczna reklama