mailing - wiadomości i porady tematyczne
-
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
00:40 14.05.2014
Kampania e-mail to taktyka marketingowa, która wciąż wiąże się z negatywnymi emocjami. Na szczęście, istnieje wiele firm, które wiedzą, jak przeprowadzić profesjonalną kampanię tego typu. Mimo powszechności spamu, "pocztowy" marketing ma się całkiem dobrze i może doprowadzić do wielu biznesowych sukcesów. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych ...
Tematy: kampania marketingowa, kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail -
Czy online marketing warto personalizować?
00:59 18.04.2014
Czy rzeczywiście warto personalizować przekaz w online marketingu? Jeśli tak, to w jakich okolicznościach i jak najlepiej to robić? Staramy się odpowiedzieć na te pytania przez pryzmat naszych doświadczeń z pracy z klientami biznesowymi. Przez dziesiątki lat reklamodawcom wystarczało targetowanie konsumentów jako szeroką grupę docelową, w ...
Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing -
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
00:32 28.12.2013
Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Polscy internauci a e-mail marketing
00:40 02.09.2013
Interaktywnie.com z Grupy Money.pl publikuje kolejny raport branżowy. Tym razem redakcja serwisu przyjrzała się e-mail marketingowi. Nikt nie lubi spamu, a to dla marketerów zajmujących się e-mail marketingiem największy wróg, z którym muszą się mierzyć o zainteresowanie internautów. Interaktywnie.com przepytało na przełomie lipca i sierpnia 1287 ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Email marketing: aspekty prawne
00:25 30.07.2013
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
Mailing i newslettery: o czym pamiętać?
08:10 19.07.2013
... prawne. Zatem jak zgodnie z prawem przesyłać newsletter i prowadzić akcje mailingowe? NARZĘDZIE – E-MAIL Zarówno newslettery, a więc elektroniczna forma czasopisma, jak i mailing rozsyłane są za pomocą poczty elektronicznej. W pierwszej kolejności zatem organizacja, która zamierza przesyłać newlettery, bądź zorganizować akcje mailingową, musi ...
Tematy: mailing, mailingi, newsletter, świadczenie usług drogą elektroniczną -
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
00:45 20.06.2013
... firmie. W szablonie wiadomości wymień trzy powody, dla których twój newsletter jest unikalny i dla których klienci przeczesują swoje skrzynki w jego poszukiwaniu; Mailing nakieruj na dedykowany landing page, na którym zbierzesz nowe leady i powiększysz swoją bazę. Od tej pory możesz komunikować się z pozyskanymi ...
Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing -
E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?
00:11 26.05.2013
Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów. To natomiast daje podstawy do uznania kampanii za niezgodną z prawem. W efekcie przedsiębiorcom grożą wysokie kary sięgające nawet 10 ...
Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi -
Polscy internauci a email marketing
09:30 11.03.2013
Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ...
Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing -
E-mail marketing: newslettery są skuteczne
13:05 04.01.2013
"Nie będę korzystać z e-mail marketingu, bo przecież ponad 80 proc. newsletterów w ogóle nie jest otwieranych" - argument mojego klienta, który odwoływał się do średniego wskaźnika otwarć e‑maili na polskim rynku, niektórym wydaje się sensowny. Jednak rozczarowanie pozornie niskim zasięgiem newsletterów to pułapka, w którą wpadają wszyscy ...
Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi
Podobne tematy:
- e-commerce
- UOKiK
- prawa konsumentów
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- spam
- reklama
- badania internautów
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- hotele
- badania przedsiębiorców
- cloud computing
- sklep internetowy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- skuteczna reklama