eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarka

marka - wiadomości i porady tematyczne

  • Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki

    13:50 30.04.2019

    ... tych elementów może mieć istotnie znaczenie przy wejściu na rynek. Ważne, aby nowa marka była nowatorska i wzbudzała zainteresowanie. Dobry produkt w dobie wysokiej konkurencyjności i ... niego odpowiednią narrację. Wyjątkową historię, z którą mogą utożsamiać się przyszli klienci. Marka, która dopiero rozpoczyna działalność, lub funkcjonuje na rynku od ...

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej

    Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej

    00:44 02.04.2018

    ... , wizytówkach, logo i innych materiałach, którymi będziemy się identyfikować jako marka? Slogan: czy posiadamy jedno zdanie, które najlepiej określałoby naszą markę? Czy ... . Poruszające cały wachlarz emocji od śmiechu, radości, zachwytu po zdumienie i smutek. Marka osobista również musi opowiadać historię. Co jest w nas wyjątkowego? W czym ...

    Tematy: social media, wizerunek w sieci, budowanie wizerunku, marka osobista
  • Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    11:38 17.02.2017

    ... swoje interakcje z marką w świecie „rzeczywistym”, jak i cyfrowym), którzy spontanicznie mieli wskazać swoje ulubione organizacje. Pod uwagę wzięto 5 kategorii, w których każda marka mogła zdobyć maksymalnie 10 punktów - w zależności od tego jak bardzo jest: Rozrywkowa: Przyciąga uwagę w atrakcyjny sposób, Dostosowana: Pomaga znaleźć odpowiednie ...

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki
  • Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    11:37 26.10.2015

    Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    08:05 28.12.2014

    Pozytywna opinia klienta jest dla e-sprzedawcy niezwykle ważna - nic chyba nie buduje lepiej jego pozytywnego wizerunku. Z drugiej strony tym, co potrafi w skuteczny sposób zrujnować jego wizerunek jest niezadowolenie klientów. Negatywnym opiniom niemal zawsze towarzyszą silne emocje, a - jak powiedziała niegdyś Maya Angelou - "ludzie zapomną, co ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Nie ma sportu bez Facebooka?

    Nie ma sportu bez Facebooka?

    12:04 18.11.2014

    Tegoroczny Mundial zgromadził przez ekranami telewizorów tłumy fanów. Okazało się również, że wywołał niemałe zamieszanie w Internecie - w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku ...

    Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook
  • Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    01:22 10.10.2014

    ... wizerunku może wpłynąć na sukces rynkowy. Na początku lat 90., marka powoli, lecz nieuchronnie traciła udziały na rynku komputerowym. Aby lepiej zasygnalizować ... : Marka planuje rozszerzenie działalności na rynki narodowe lub międzynarodowe. Obecna marka hamuje rozwój biznesu na innych rynkach. Wielu klientów ma negatywne skojarzenia z brandem. Marka ...

    Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... in Levi’s” to akcja stworzona przez legendę branży odzieżowej, w której fani dzielą się własnymi przeżyciami. 2. Twórczy blogerzy Jeszcze dalej poszła marka Deichmann, która użytkowników Internetu uczyniła współtwórcami kolekcji: 27-letnia blogerka modowa Veronica Ferraro sygnuje nazwiskiem najnowszą kolekcję butów. Wcześniej niemiecki potentat ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Top Marka w mediach 2014

    Top Marka w mediach 2014

    12:27 01.10.2014

    ... Jak podkreśla Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, marka Volkswagen zgromadziła nie tylko najwięcej wzmianek prasowych, ale też ... raz piąty z kolei wizerunkowym liderem w branży energetycznej zostało PGE (99 punktów). Marka otrzymała najlepszy w sektorze wynik za liczbę informacji i ich zasięg oraz ...

    Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, monitoring mediów

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: