eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarka

marka - wiadomości i porady tematyczne

  • Marki godne zaufania 2014

    Marki godne zaufania 2014

    13:30 17.06.2014

    ... Fundusz inwestycyjny i Towarzystwo ubezpieczeniowe). Złote Godło w więcej niż jednej kategorii zdobyła jedynie marka Nivea (Kosmetyk do pielęgnacji skóry oraz Kosmetyk do ... wszystkie kategorie badania, Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Rossmann. Marka ta została tegorocznym laureatem Złotego Godła w kategorii Drogeria, otrzymując 67% ...

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    10:13 12.06.2014

    ... śmiało zaryzykować stwierdzenie, że już nie reklama, a opinia staje się powoli dźwignią handlu. Obecnie, żeby utrzymać silną pozycję na rynku marka nie może być wyłącznie reklamowana. Musi być też polecana przez konsumentów. Fenomen słowa „polecam” I choć na co dzień nie potrzebujemy ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Budowanie świadomości marki w social media

    Budowanie świadomości marki w social media

    13:50 23.04.2014

    ... się Twoim contentem, tym więcej ludzi w ostateczności go zobaczy (niezależnie od platformy social media). Jeśli regularnie produkujesz wartościowe prace, Twoja marka z pewnością zyska na popularności. Firmy często zaczynają publikować artykuły lub materiały wideo, bez wcześniejszego zastanowienia się, kto jest ich ostatecznym ...

    Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe
  • Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    11:33 10.04.2014

    ... . Konsumenci oceniali znajomość marek oraz wskazywali, czy poleciliby je innym. Odpowiadali również na pytanie otwarte o rolę, jaką w ich życiu odgrywa marka. Łącznie pod ocenę poddanych zostało ponad 2000 marek. Z badania wynika, że polscy konsumenci najchętniej polecają marki reprezentujące segmenty kojarzące się ...

    Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ...

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Budowanie osobistej marki

    Budowanie osobistej marki

    10:31 19.11.2013

    ... , odbiorców i interesuje ją ich satysfakcja. Pracownik pracuje dla pracy i płacy. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że wszystko przechodzi przez finanse. Pracuje nad budżetami ... marketingowe, jeśli produkt ma niską wartość w oczach odbiorców. (…) Twoja osobista marka będzie miała znaczący wpływ na to, czy twoje strategie networkingowe będą skuteczne ...

    Tematy: netwoking, marka, osobista marka, strategie networkingowe
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    ... od siebie dwa smartphony czy dwa laptopy o podobnej cenie i jakości? Oczywiście marka. Stanowi ona powód, dla którego nabywcy sięgają właśnie po ten, a nie inny ... tej sytuacji nawet najlepsza strategia wizerunkowa przekona świadomego konsumenta, że Shell to marka dla niego? Podsumowując, komunikacja brandu to kompleksowy i skomplikowany proces. Osoby ...

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    00:13 23.05.2013

    Polacy nie kupują pod wpływem programów lojalnościowych. Egzamin zdają natomiast stałe promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 25 proc. ankietowanych Polaków deklaruje istotny wpływ programów lojalnościowych na ich decyzje o zakupach w tym samym sklepie. Częściej są to ...

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... modę na produkt lub usługę (marka staje się wtedy wyznacznikiem owej kultowości); Doceniać szczególne właściwości technologiczne, których również marka staje się wyznacznikiem; ... testowe, produkty demonstracyjne, udział w specjalnych pokazach, budowanie doświadczenia z marką). Marka w miarę możliwości będzie mogła ulec modyfikacji na życzenie, ale ...

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    09:45 11.04.2013

    Nazwa produktów spożywczych często opiera się na stosowaniu uznanych konwencji. Wystarczy, że jakaś marka odniesie sukces, konkurenci jak najszybciej próbują z tego skorzystać. Powstaje konwencja nazewnicza. Nazwy produktów spożywczych nawiązujące do lidera powstają szybko, nie ...

    Tematy: nazwa produktu, nazwa produktu spożywczego, nazwa, produkty spożywcze

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: