marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
10:42 12.08.2024
Pojawiła się najnowsza analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego roku. Wartość rynku osiągnęła poziom 3,27 miliarda zł, co oznacza wzrost na poziomie 11,2%. Nie jest zaskoczeniem, że przemożny wpływ na dynamikę inwestycji w badanym okresie wywarły Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
10:10 29.07.2024
Przed nami rezultaty najnowszej, czerwcowej edycji badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie internetowej oraz przekazach reklamowych emitowanych w radio i telewizji. Czy podobnie jak w maju wszystkie kanały zdominowała branża handlowa? Odpowiedzi na te i ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
10:16 14.06.2024
Pojawiły się wyniki najnowszego, comiesięcznego badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że maju wszystkie z analizowanych kanałów reklamowych zdominowała jedna branża. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
11:00 04.06.2024
... r. w wysokości 4,5 proc. Ponad 90 proc. tego segmentu online stanowi reklama display, której wzrost oszacowaliśmy na 4,3 proc. Motorem wzrostu ... wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Reklama zewnętrzna oraz kino rosły w tempie blisko trzydziestoprocentowym. Reklama wideo, obejmująca od najnowszej edycji Raportu prócz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
12:33 21.05.2024
... wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online, ponieważ stosowany ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Reklama online pobiła nowy rekord
10:45 10.05.2024
... , że jego ogólny obraz nie ulega istotnym zmianom. Dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) pozyskująca 44% udziału. Jej dynamika ... ), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
13:04 23.04.2024
Są już wyniki cyklicznego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w sieci i radio najaktywniejsza reklamowo okazała się branża handlowa, a w telewizji brylował z kolei sektor farmaceutyczny. Z tego tekstu dowiesz się m. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
10:22 20.03.2024
Pojawiły się wyniki ostatniej odsłony badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku - podobnie zresztą jak miesiąc wcześniej - w sieci i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
00:35 15.02.2024
Z najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- czas pracy
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe