marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Siła reklamy a wybór marki
02:55 27.10.2009
... na nasze ogólne nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, to wyżej ocenimy ... zweryfikują negatywnie i moja hipoteza okaże się wierutną bzdurą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Google: nowy model rzeczywistości?
01:10 11.09.2009
Rozpoczynamy nowy rozdział gospodarki ery dobrobytu, w której Google uczy nas, jak zarządzać obfitością, rzucając wyzwanie podstawowej zasadzie ekonomii sformułowanej po raz pierwszy w 1767 r.: prawu podaży i popytu. Wiele przemysłów swą wartość zbudowało właśnie na niedostatku. Linie lotnicze, teatry broadwayowskie czy też uniwersytety ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa -
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
07:15 30.07.2009
... swą pieśń żubrów… Aż chcemy się tam zna- leźć, zrelaksować się, dobrze poczuć… Ta reklama przełamywała konwencje, bo wcześniej reklamy piwa w Polsce w większości pokazywały tylko "szorstką męską przyjaźń" i " ... interpretatorzy danych, którzy nie dają się zwieść powierzchownym obserwacjom. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe -
Reklama porównawcza nie zawsze legalna
12:53 24.06.2009
... nie można mówić, że jakiś napój smakuje jak Coca-Cola czy Pepsi. Reklama porównawcza ma swoje granice. Twierdzenie, że jakiś produkt posiada cechy innego, ... renomy i popularności ich marki, która została stworzona przy pomocy dużych pieniędzy wpompowanych w marketing. Ponadto podróbki psuły dobre imię oryginałów. Wyrok korzystny dla firmy L'Oréal, ...
Tematy: reklama porównawcza, marketing i reklama, formy reklamy, nieuczciwa reklama -
Reklama jako propozycja zawarcia umowy
11:16 08.04.2009
... – jak można by mniemać – z powodu braku stanowczej woli zawarcia umowy. Nawet reklama audiowizualna przedstawiająca jakąś historyjkę z produktem w roli głównej, w której ... z punktu widzenia prawa cywilnego aspekty psychologiczne i marketingowe są bez znaczenia i reklama może być traktowana jako oferta skierowana do szerokiego, nieokreślonego kręgu ...
Tematy: materiały reklamowe, marketing i reklama, zaproszenie do zawarcia umowy, propozycja zawarcia umowy -
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
01:31 09.12.2007
Zip Culture, Word of Mouth, Multitasking, User Generated Content i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z ...
Tematy: marketing i reklama, mcommerce, marketing przyszłości, TrendScope -
Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce
01:26 11.11.2007
27 proc. przedstawicieli dużych firm spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznają skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach ...
Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama -
Język ciała konsumentów a reklama produktu
00:46 08.09.2007
Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ...
Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu -
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
00:43 21.03.2007
... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ...
Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- czas pracy
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe