marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama porównawcza nie zawsze legalna
12:53 24.06.2009
... nie można mówić, że jakiś napój smakuje jak Coca-Cola czy Pepsi. Reklama porównawcza ma swoje granice. Twierdzenie, że jakiś produkt posiada cechy innego, ... renomy i popularności ich marki, która została stworzona przy pomocy dużych pieniędzy wpompowanych w marketing. Ponadto podróbki psuły dobre imię oryginałów. Wyrok korzystny dla firmy L'Oréal, ...
Tematy: reklama porównawcza, marketing i reklama, formy reklamy, nieuczciwa reklama -
Reklama jako propozycja zawarcia umowy
11:16 08.04.2009
... – jak można by mniemać – z powodu braku stanowczej woli zawarcia umowy. Nawet reklama audiowizualna przedstawiająca jakąś historyjkę z produktem w roli głównej, w której ... z punktu widzenia prawa cywilnego aspekty psychologiczne i marketingowe są bez znaczenia i reklama może być traktowana jako oferta skierowana do szerokiego, nieokreślonego kręgu ...
Tematy: materiały reklamowe, marketing i reklama, zaproszenie do zawarcia umowy, propozycja zawarcia umowy -
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
01:31 09.12.2007
Zip Culture, Word of Mouth, Multitasking, User Generated Content i mCommerce - te trendy bedą rządzić polskim konsumentem w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z ...
Tematy: marketing i reklama, mcommerce, marketing przyszłości, TrendScope -
Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce
01:26 11.11.2007
27 proc. przedstawicieli dużych firm spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznają skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach ...
Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama -
Język ciała konsumentów a reklama produktu
00:46 08.09.2007
Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ...
Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu -
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
00:43 21.03.2007
... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ...
Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy -
Single na celowniku handlowców
00:13 19.03.2007
Działający w naszym kraju przedsiębiorcy coraz bardziej doceniają potencjał, jaki drzemie w singlach - młodych ludziach stanu wolnego mieszkających w dużych miastach. Dzięki temu, że nie mają obowiązków rodzinnych, zaś ich zarobki zwykle przekraczają poziom średniej krajowej, dla handlu stanowią wręcz wymarzonych klientów - pisze "Dziennik". ...
Tematy: strategia sprzedaży, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż, marketing i reklama -
Budowanie społeczności w reklamie
14:02 14.03.2007
... jak wskazuje rozwijający się rynek i potrzeby funkcjonujących na nim odbiorców, będzie kształtowało marketing i sposób myślenia o markach w ciągu najbliższych lat. Im mniej musimy się martwić ... wspólnota okazała się kluczem do stworzenia lojalności klientów w sieci. Dobra reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, ...
Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności -
Rozrywkowa reklama z marką
14:08 27.02.2007
... r.) badań firmy Pentor „Postawy Polaków wobec reklamy” można wywnioskować, że reklama powinna być wysoce perswazyjna. Według badanych wtedy konsumentów skuteczna reklama powinna mieć charakter informacyjny i perswazyjny, co obrazują następujące stwierdzenia: „ ... Schulz. r.michalik@schulz.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki -
Dlaczego warto pisać bloga
00:04 24.12.2006
... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ...
Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- czas pracy
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe