marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
00:12 27.08.2012
Koncerny farmaceutyczne, w pierwszej połowie 2012 roku, zainwestowały w reklamę ponad 1,5 mld zł licząc w cenach cennikowych. Jednak pierwsze półrocze 2012 roku pokazuje, spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%, załamanie sprzedaży w I kwartale 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci -
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
10:03 27.12.2011
Jak wynika z analizy Equinox Polska, w 2011 rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł. Pomimo większych wzrostów w kategorii OTC, na poziom dla całego rynku wpłynie ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci -
Jak wypromować sklep internetowy?
13:33 22.08.2011
... zysk dla firmy. E-sprzedawca powinien zatem utrzymywać więź z klientami i przypominać im o swoim sklepie i jego ofercie. Może to robić poprzez e-mail marketing – skuteczny sposób promocji e-sklepu. Priorytetowe jest przy tym zbudowanie bazy mailingowej, zawierającej adresy potencjalnych lub obecnych klientów i informowanie ich w starannie ...
Tematy: sklep internetowy, założenie sklepu internetowego, e-sklepy, sprzedaż w internecie -
Marketingowcy tracą czas pracy
12:45 22.08.2011
44% pracowników firm marketingowych uważa, że często marnuje czas - wynika z raportu Barometr Project Management przygotowanego przez EasyProject. Jednocześnie tylko 9% firm decyduje się na stosowanie wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników ...
Tematy: marketing i reklama, branża marketingowa, badania pracowników, marketingowcy -
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
11:23 15.07.2011
Na każdym kroku atakują nas reklamy. Włączamy radio, telewizor i pojawia się spot za spotem. Czytając gazetę szukamy stron bez nagłówka "reklama". Idąc ulicą każdy skrawek budynku jest skutecznie zasłonięty bilboardami i szyldami. Setki, tysiące sloganów wtłaczają się w nasze mózgi. Slogan to krótkie ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama -
Innowacje marketingowe
12:55 29.09.2010
... nowsze i ciekawsze formy. Warto zatem pamiętać, iż pomysły mogą mieć swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa -
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
13:13 22.09.2010
... do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane ... stwarzać wrażenie kanału komunikacji nieco mniej oficjalnego niż strona internetowa. Reklama Blog firmowy pozwala na prowadzenie działań marketingowych w sposób mniej szablonowy ...
Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa -
Reklama i zmysły
13:16 28.07.2010
... smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy ... w pojazdach sportowych dźwięk wysokich obrotów silnika. Dotyk Niewątpliwie live marketing może być też doskonałą formą prowadzenia sprzedaży. Choć w Polsce idea ...
Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama -
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
13:54 24.06.2010
... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega na ... i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru nie uda się sprzedać, a ...
Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama -
Marketing a różnice płci
13:02 12.05.2010
... Wiedzą, ale i tak podążają za tymi wskazówkami. Wiedzą, ale i tak uważają, że to jest lepsze niż reklama formalna. Wiedzą, ale i tak czytają, rozmawiają, a potem na tej podstawie – kupują. Następnie, temat ten sam – ... te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- czas pracy
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe