marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
13:48 13.09.2013
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
13:25 03.09.2013
... wśród producentów napojów niegazowanych i gazowanych - dynamika wydatków reklamowych wzrosła tu o 38 % i 32%. Producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
10:29 09.07.2013
... mln zł do 203 mln ( w porównaniu do okresu z poprzedniego roku). Na stabilnym poziomie udziału pozostaje reklama grupowa (17%). Jedynym miesiącem, w którym branża odnotowała wzrost inwestycji o 32 mln zł był luty, największy ... 1,9% rok wcześniej. Magazyny utrzymały swoja pozycje na poziomie 3,5%. Spadkowi o 2 punkty procentowe zanotowała reklama ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
10:55 20.06.2013
... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama desktopowa. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki na mobile ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
00:25 08.06.2013
Pomimo, iż analizy Kantar Media prezentujące wydatki reklamowe w okresie 1Q 2103 (w stosunku do 1Q 2012) wskazują na lekki - 3 % - wzrost, prawdziwy obraz sytuacji w mediach i zbliżające się ograniczenia wydatków są pesymistyczne. Z analizy wydatków reklamowych w poszczególnych sektorach, dokonanych przez ekspertów Equinox Polska, wyraźnie wynika, ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
00:20 04.05.2013
... liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w ... p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% w ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
12:45 14.12.2012
... reklamowe sugerują, że samochodów, tak jak przyjaciół raczej się nie zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się odwołują. Przywołują na myśl skojarzenia z wyższą jakością, luksusem. Odnoszą ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama -
Wydatki na reklamę będą spadać
11:28 05.12.2012
... i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
10:10 03.10.2012
... online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i ... i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display stanowiły ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
13:58 13.09.2012
Na tle kurczącego się rynku wydatków reklamowych w Polsce, w tym roku jedną z nielicznych odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 inwestycje w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% wzrostu rdr) - ...
Tematy: wydatki na reklamę, marketing i reklama, hipermarkety, supermarkety
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- czas pracy
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe