eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    01:26 11.11.2007

    27 proc. przedstawicieli dużych firm spotkało się z pojęciem digital signage i rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za najważniejszą cechę komunikatu uznają skuteczność w dotarciu do odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie o nowych technologiach ...

    Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama
  • Język ciała konsumentów a reklama produktu

    Język ciała konsumentów a reklama produktu

    00:46 08.09.2007

    Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ...

    Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
  • Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers

    00:43 21.03.2007

    ... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ...

    Tematy: seniorzy, osoby starsze, skuteczność reklamy, marketing wirusowy
  • Single na celowniku handlowców

    Single na celowniku handlowców

    00:13 19.03.2007

    Działający w naszym kraju przedsiębiorcy coraz bardziej doceniają potencjał, jaki drzemie w singlach - młodych ludziach stanu wolnego mieszkających w dużych miastach. Dzięki temu, że nie mają obowiązków rodzinnych, zaś ich zarobki zwykle przekraczają poziom średniej krajowej, dla handlu stanowią wręcz wymarzonych klientów - pisze "Dziennik". ...

    Tematy: strategia sprzedaży, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż, marketing i reklama
  • Budowanie społeczności w reklamie

    Budowanie społeczności w reklamie

    14:02 14.03.2007

    ... jak wskazuje rozwijający się rynek i potrzeby funkcjonujących na nim odbiorców, będzie kształtowało marketing i sposób myślenia o markach w ciągu najbliższych lat. Im mniej musimy się martwić ... wspólnota okazała się kluczem do stworzenia lojalności klientów w sieci. Dobra reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, ...

    Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
  • Rozrywkowa reklama z marką

    Rozrywkowa reklama z marką

    14:08 27.02.2007

    ... r.) badań firmy Pentor „Postawy Polaków wobec reklamy” można wywnioskować, że reklama powinna być wysoce perswazyjna. Według badanych wtedy konsumentów skuteczna reklama powinna mieć charakter informacyjny i perswazyjny, co obrazują następujące stwierdzenia: „ ... Schulz. r.michalik@schulz.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki
  • Dlaczego warto pisać bloga

    Dlaczego warto pisać bloga

    00:04 24.12.2006

    ... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ...

    Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations
  • Nagie kampanie są nieskuteczne

    Nagie kampanie są nieskuteczne

    00:04 13.11.2006

    ... zakryta. Zdaniem autorów badania najwyższą skuteczność reklamy z udziałem półnagiej modelki można wytłumaczyć zjawiskiem przyciągania uwagi i pobudzania wyobraźni badanych mężczyzn. - Reklama o mocno erotycznym zabarwieniu, w większości przypadków, wypadała najgorzej. Powód? Zmysły badanych zostały całkowicie pochłonięte przez widok nagiej kobiety ...

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing i reklama, nośniki reklamy, reklamy telewizyjne
  • Skuteczna kampania reklamowa

    Skuteczna kampania reklamowa

    11:09 11.10.2006

    ... który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze ... wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy ...

    Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
  • Marketing wirusowy

    Marketing wirusowy

    00:25 07.10.2006

    ... co tylko chcą. W niektórych przypadkach nawet sami dostarczają materiały do tworzenia reklam. To droga, którą zmierza reklama.” “Im więcej marketerów korzysta z sieci społecznościowych stosując marketing wirusowy, tym mniej będzie członków odbierających ciągle ten sam przekaz.” “Zanim jeszcze wpływ marketingu wirusowego na nieletnich ...

    Tematy: marketing wirusowy, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: