marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
... w pierwszym kwartale 2021 r. o 11,7 mln zł, czyli 1,3%. Mimo lekkiego spadku, reklama telewizyjna bardzo dobrze radzi sobie w nowej pandemicznej rzeczywistości. Po załamaniu ... ciągu pierwszego kwartału 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
... Nadal nad Wisłą dominuje reklama graficzna (display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online. Marketing w wyszukiwarkach nadal pozyskuje około ... e-mail marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
... zaobserwowaliśmy wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen. KANAŁY KOMUNIKACJI Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. Najsilniejszą ujemną dynamikę ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama natywna oraz content marketing”, dotychczas nie prezentowaną w badaniu AdEx. Jej wartość na tyle urosła, że przegoniła pod względem udziału e-mail marketing. W ostatnim podsumowaniu badania została więc wyodrębniona jako oddzielna kategoria w drzewku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna, obejmująca formaty statyczne oraz wideo, z udziałem na poziomie 44% (spadek rok do roku o prawie 4 p.p.), jednak marketing w wyszukiwarkach ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklamy piwa IV kw. 2015
10:44 23.02.2016
W trzech ostatnich miesiącach minionego roku wyemitowano 112 nowych reklam piwa, tj. o niemal połowę mniej niż kwartał wcześniej. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się im pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Wyniki analizy okazały się zadowalające - żaden ze spotów nie wzbudził zastrzeżeń natury etycznej. Okres jesienno-zimowy ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
12:33 09.12.2015
W nadchodzącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 3,2 procenta wyższe niż w roku bieżącym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 4,7 procenta, co byłoby wynikiem o 0,8 p.proc. wyższym od osiągniętego na koniec tego roku. Okazuje się również, że głównym motorem wzrostu globalnych ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklamy piwa I kw. 2015
15:30 11.05.2015
Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziesiąty sprawdził, czy emitowane w naszym kraju reklamy piwa pozostają w zgodzie z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych, które pojawiły się w trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku, czyli w okresie bezpośrednio poprzedzającym tegoroczny sezon piwny. ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
15:39 11.12.2014
... (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów i tabletów w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest największym motorem wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2014 ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- czas pracy
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe