eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    10:17 16.11.2020

    ... segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna, obejmująca formaty statyczne oraz wideo, z udziałem na poziomie 44% (spadek rok do roku o prawie 4 p.p.), jednak marketing w wyszukiwarkach ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklamy piwa IV kw. 2015

    Reklamy piwa IV kw. 2015

    10:44 23.02.2016

    W trzech ostatnich miesiącach minionego roku wyemitowano 112 nowych reklam piwa, tj. o niemal połowę mniej niż kwartał wcześniej. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się im pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Wyniki analizy okazały się zadowalające - żaden ze spotów nie wzbudził zastrzeżeń natury etycznej. Okres jesienno-zimowy ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016

    12:33 09.12.2015

    W nadchodzącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 3,2 procenta wyższe niż w roku bieżącym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 4,7 procenta, co byłoby wynikiem o 0,8 p.proc. wyższym od osiągniętego na koniec tego roku. Okazuje się również, że głównym motorem wzrostu globalnych ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklamy piwa I kw. 2015

    Reklamy piwa I kw. 2015

    15:30 11.05.2015

    Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziesiąty sprawdził, czy emitowane w naszym kraju reklamy piwa pozostają w zgodzie z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych, które pojawiły się w trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku, czyli w okresie bezpośrednio poprzedzającym tegoroczny sezon piwny. ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014

    15:39 11.12.2014

    ... (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów i tabletów w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest największym motorem wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2014 ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklama leków nie trafia w target?

    Reklama leków nie trafia w target?

    09:21 23.10.2014

    ... i niewątpliwa obietnica, jaką niosą, to czynniki wpływające na ich popularności. Intensywna reklama w mediach to kolejna przyczyna tak dużej sprzedaży w tej kategorii. Branża ... w strukturze wydatków – z 4,54% w 2013 roku do 10,06% w 2014 roku. Reklama w magazynach to 5,48% (niewielki spadek o niecały procent w stosunku do porównywalnego okresu ...

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.

    Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.

    10:54 26.09.2014

    W I połowie bieżącego roku firmy z branży AGD nie szczędziły pieniędzy na reklamę - z analizy Equinox Polska wynika, że w badanym okresie wydatki na ten cel wzrosły aż o 30 procent. Najczęściej reklamowanym sprzętem są niezmiennie pralki, ale trzeba przyznać, że akurat w ich przypadku budżety reklamowe uległy dość dużemu uszczupleniu. Po ...

    Tematy: AGD, wydatki na reklamę, marketing i reklama, sprzęt agd
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    13:21 25.09.2014

    ... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    11:38 31.07.2014

    ... internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego wideo ...

    Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama
  • Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    10:55 17.07.2014

    ... %), podnosząc m.in. różnego rodzaju opłaty i prowizje za prowadzenie rachunków bankowych. Obawa przed mniejszymi wpływami znajduje odzwierciedlenie w cięciach wydatków na marketing i reklamę. „Porównanie sumy wydatków reklamowych branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: