markety - wiadomości i porady tematyczne
-
Ulubione sklepy Polaków
10:48 25.01.2013
Nasze ulubione sklepy? Nie zawsze to o nich mamy najwięcej informacji. W mediach najczęściej występuje Biedronka, pomimo że to Allegro wygrało w badaniu najchętniej wybieranych miejsc zakupów - wynika z analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w social media, gdzie sami decydujemy, o czym piszemy i czym dzielimy ...
Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci -
Sieci handlowe w mediach XII 2012
12:22 22.01.2013
Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo iż w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe, jak wynika z danych admonit. Również w sektorze ...
Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci -
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
10:28 09.11.2012
Lidl, Tesco i Biedronka to najpopularniejsze markety - wynika z październikowego badania popularności sieci handlowych wśród internautów, które przeprowadza Instytut Monitorowania Mediów. Przypomnijmy, że we wrześniu zwycięzcami były IKEA i ...
Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci -
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
11:38 03.10.2012
... 30 dni znalazła się sieć Empik. Trzecie miejsce należy do MediaMarkt. Kolejne miejsca zestawienia, poza należącym do Decathlonu piątym, zajmują markety budowlane i sklepy ze sprzętem RTV-AGD. Cash&carry, hurtowa egzotyka Samoobsługowe hurtownie, przeznaczone głównie dla przedsiębiorców, cieszą się znacznie mniejszym zainteresowaniem internautów ...
Tematy: najpopularniejsze sklepy, markety, badania internautów, internauci -
Marki własne detalistów w Polsce 2010
10:00 22.10.2010
Według szacunków zawartych w ostatnim raporcie firmy PMR pt. "Prywatne marki detalistów w Polsce 2010", wartość polskiego rynku marek własnych wzrosła w 2009 roku o 29%. Wysoka dynamika wzrostu rynku była efektem dynamicznego wzrostu wartości sprzedaży w hipermarketach i dyskontach, który odpowiednio wyniósł 34% i 31%. Do rozwoju rynku marek ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Marki własne detalistów w Polsce 2009
12:50 03.12.2009
PMR Research - dział badawczy firmy PMR - przeprowadził badanie na ogólnopolskiej próbie konsumentów. Badanie przeprowadzono we wrześniu 2009 roku. Celem projektu było zbadanie zwyczajów zakupowych konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Galeria RAJ w Dębicy: market NOMI otwarty
12:43 16.10.2009
Oficjalnie 15 października 2009 r. podwoje dla mieszkańców Dębicy i okolic otworzył nowy market budowlany NOMI. Market zlokalizowany jest w dębickiej Galerii RAJ. Dębicki market budowlany NOMI to 31 inwestycja firmy w Polsce. Tak jak we wszystkich marketach NOMI, oferta obejmuje produkty potrzebne do remontu czy dekoracji domu i ogrodu. To, co ...
Tematy: Galeria RAJ, market NOMI, Dębica, markety -
Marki własne detalistów w Polsce 2008
01:08 12.05.2008
Rynek prywatnych marek detalistów w Polsce rozwija się nadal bardzo dynamicznie - wynika z raportu PMR. Detaliści, którzy już od dawna oferują produkty sygnowane własnym logo powiększają ich udział w swym asortymencie. Marki własne pojawiają się w ofercie kolejnych graczy - polskich sieci supermarketów oraz sklepów małego formatu. Dziś oprócz ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
1 2