omnichannel - wiadomości i porady tematyczne
-
9 na 10 nowych obiektów to parki handlowe
09:14 21.11.2023
... zerowej emisji CO2, a także ograniczenia produkcji odpadów i zużycia mediów – mówi Piotr Karpiński. Trendem, który cały czas się rozwija jest także omnichannel, czyli równoległy rozwój sprzedaży stacjonarnej i online. Dzięki temu konsumenci mogą łączyć oba kanały, np. oglądać produkt w sklepie i kupować w sieci, czy ...
Tematy: rynek handlowy, parki handlowe, sklepy convenience, convenience -
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
00:20 30.04.2023
... może pomóc w usprawnieniu różnych aspektów m-commerce, co z kolei będzie przyczyniać się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów. Stacjonarnie i online, czyli omnichannel Konsumentom coraz częściej zależy na identycznych możliwościach zakupów, bez względu na kanał realizacji transakcji. Dlatego w każdym kanale sprzedażowym online i offline ...
Tematy: m-commerce, mobile commerce, e-commerce, zakupy online -
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
00:20 25.12.2022
... drogie. Sprzedaż subskrypcyjna to znakomity sposób na zatrzymanie i lojalizację klientów - a na pewno dużo tańszy niż te konwencjonalne – mówi Wojciech Łaszkiewicz. Omnichannel Omnichannel to model, który w czasie pandemii bardzo dużo zyskał. Konsumenci przyzwyczaili się, że mogą operować swobodnie między różnymi kanałami sprzedaży – zarówno ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, social commerce -
Handel online stanowi już 15 proc. wszystkich zakupów w regionie CEE
00:34 17.09.2022
... kupują elektronikę. Na drugim miejscu w Czechach znajdują się żywność i napoje, a w Polsce ubrania oraz obuwie. Nadal chodzimy na zakupy Zgodnie z trendem omnichannel, rozwój kanałów sprzedaży online idzie w parze z rosnącą liczbą sklepów stacjonarnych. Pomijając rok 2020, w którym rynek w największym stopniu mierzył się z lockdownami ...
Tematy: handel, handel online, handel internetowy, zakupy w internecie -
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
00:14 11.01.2022
... w USA rynek ten w 2025 roku będzie wart 79,6 mld dolarów. 5) Omnichannel i marketplace – niech cię zobaczą Liczba użytkowników i potencjalnych klientów na portalach ... mediów społecznościowych. Dlatego trzeba być zauważalnym w jak największej liczbie miejsc. Omnichannel to metoda sprzedaży wykorzystująca wszystkie dostępne kanały, zarówno online, jak ...
Tematy: e-commerce, m-commerce, q-commerce, odroczone płatności -
E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku
09:32 31.12.2021
Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają ...
Tematy: e-commerce, zakupy internetowe, m-commerce, omnichannel -
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
00:35 26.12.2021
... z niego największe serwisy aukcyjne oraz platforma sklepowa IdoSell. Wzrost znaczenia omnichannel Omnichannel to model, który w czasie pandemii bardzo dużo zyskał. Konsumenci przyzwyczaili się , że mogą operować swobodnie między sklepami online i offline. Omnichannel poszerza horyzonty i daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje ...
Tematy: e-commerce, handel internetowy, e-handel, personalizacja -
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... obecnie inwestować sklep internetowy: personalizacja, programy lojalnościowe i subskrypcje, omnichannel, chatboty, płatności i zakupy mobilne. 1. Personalizacja Każdy użytkownik ... którzy właśnie budują swoje relacje z zakupowymi markami - zauważa Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe -
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
11:35 23.07.2020
Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel -
Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję
11:26 26.06.2020
... sprzedaży i komunikacji z klientem, ocenili go jako wysoki (49% ankietowanych), a w następnej kolejności jako przeciętny (33%). To dobitnie potwierdza, że transformacja w kierunku omnichannel musiała rozpocząć się jeszcze przed wybuchem pandemii. Przyczyniły się do tego rozwój technologii, jak również zmiany potrzeb i zachowań konsumenckich. Obecny ...
Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online