eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyomnichannel

omnichannel - wiadomości i porady tematyczne

  • Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem

    11:35 23.07.2020

    Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania ...

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel
  • Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję

    Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję

    11:26 26.06.2020

    ... sprzedaży i komunikacji z klientem, ocenili go jako wysoki (49% ankietowanych), a w następnej kolejności jako przeciętny (33%). To dobitnie potwierdza, że transformacja w kierunku omnichannel musiała rozpocząć się jeszcze przed wybuchem pandemii. Przyczyniły się do tego rozwój technologii, jak również zmiany potrzeb i zachowań konsumenckich. Obecny ...

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu

    Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu

    09:46 25.06.2020

    ... . roku) i na platformach zakupowych (38% vs 36% w 2019. roku). Restrykcje nałożone na sklepy stacjonarne spowodowały natomiast osłabienie zjawiska zakupów wielokanałowych (omnichannel). W procesie ostatniego zakupu 36% konsumentów wykorzystało przynajmniej 2 kanały zakupowe (offline / online / mobile). Jest to o -20p.p. mniej niż rok temu. Do ...

    Tematy: e-commerce, omnichannel, zachowania konsumentów, preferencje zakupowe
  • Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu

    Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu

    10:53 21.10.2019

    ... , a dodatkowy i oddzielny system tworzyły do tego zamówienia spływające telefonicznie. Obecnie podobnego rodzaju sytuacje należą raczej do rzadkości. W dobie wielokanałowości („omnichannel”) absolutną koniecznością jest powiązanie ze sobą wszystkich kanałów internetowych. I nie chodzi tylko o to, że klient może rozpocząć zakupy na Facebooku ...

    Tematy: showrooming, webrooming, marketing online, omnichannel
  • Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel

    Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel

    15:02 11.10.2019

    Do zakupów przez internet przyznaje się już 57% Polaków, jednocześnie 43% korzysta tylko i wyłącznie z oferty placówek stacjonarnych. Dlaczego? Okazuje się, że główną przeszkodą, która powstrzymuje nas od kupowania w sieci jest chęć obejrzenia produktów "na żywo" (68%). Z tego też powodu 55% ankietowanych zamawia produkt w sieci i odbiera go ...

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy przez internet, zakupy, sklepy stacjonarne
  • Smart Commerce przyszłością handlu

    Smart Commerce przyszłością handlu

    09:39 25.09.2018

    ... sprzedaży jest dostosowanie się do potrzeb konsumenta, czyli umożliwienie mu dokonania zakupu w najprostszy sposób. Dlatego też powstały strategie tj. multi- i omnichannel, których implementacja dziś jest konieczna, ponieważ ponad 2/3 konsumentów przyznaje się do multichanellingu 1, czyli rozpoczynania procesu zakupowego w jednym kanale sprzedaży ...

    Tematy: Smart Commerce, e-commerce, omnichannel, e-handel
  • Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    09:28 16.05.2018

    Jeszcze do niedawna mówiło się, że e-commerce może stanowić poważne zagrożenie dla handlu stacjonarnego. Dziś tego rodzaju opinie są coraz rzadsze. Na popularności zyskuje natomiast idea tzw. connected stores, a więc połączenia zalet tradycyjnego handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport „Retail ...

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe
  • Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

    10:28 07.05.2018

    ... nie zaznaczając swej obecności w świecie wirtualnym. Trzeba sobie bowiem zdawać sprawę, że omnichannel przestał być trendem, a stał się standardem. Zmiany, które zachodzą obecnie na ... historię jego zakupów online i pomóc mu w dokonaniu trafnego wyboru. W takim kontekście omnichannel również oznacza: przekładanie wiedzy na temat klienta na jakość jego ...

    Tematy: omnichannel, e-commerce, zachowania konsumentów, zakupy online
  • Sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3 proc. rocznie

    Sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3 proc. rocznie

    09:59 25.04.2018

    Do 2021 roku sprzedaż detaliczna będzie rosnąć o 3% rocznie - prognozuje badanie opublikowane przez Zebra Technologies i IHL Group. Jednocześnie będziemy dostrzegać przewagę otwarć sklepów detalicznych nad ich zamknięciami, a siłą napędową dla większości sprzedawców okaże się mobilność. Firma Zebra Technologies Corporation prezentuje wyniki Retail ...

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commece, omnichannel, sklepy detaliczne
  • Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    11:19 20.02.2018

    ... stacjonarny będzie ulegał coraz większemu zatarciu, a cała branża traktowana będzie jako omnichannel - twierdzi Konrad Hrabia, Operational Director z firmy Modis. Jego zdaniem omnikanałowość ... dziś około 255 mld złotych. Czym jest omnichannel Co właściwie kryje się pod pojęciem omnichannel? Najprościej rzecz ujmując, chodzi tu o taką sytuację, w ...

    Tematy: omnichannel, e-commerce, handel detaliczny, customer experience


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: