popularność mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Ulubione media polskich przedsiębiorców
00:10 19.09.2011
Portal internetowy Firmy.net przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z mediów. Respondenci wskazali, że najczęściej odwiedzają portal Onet.pl, oglądają TVN, czytają Gazetę Wyborczą i słuchają radia RMF FM. Portal Firmy.net ...
Tematy: media, badanie firm, źródła informacji, popularność mediów -
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
12:30 15.06.2011
... .) i w pracy (28 proc.), w ciągu dnia (49 proc.) oraz wieczorem (40 proc.). Podczas słuchania radia online prawie wszyscy korzystają też z innych mediów – najczęściej surfują po Internecie (94 proc.) i czytają prasę (29 proc.). Przeważnie stacje odtwarzane są wprost ze strony internetowej – w ten sposób ...
Tematy: media, Internet, radio, radio internetowe -
Prasa, radio, Internet: media komplementarne?
12:28 14.05.2010
... dotyczące korzystania z poszczególnych mediów. Jednym z celów badania było przeanalizowanie współużytkowania mediów w poszczególnych grupach społecznych oraz sprawdzenie, czy rzeczywiście rosnące korzystanie z internetu wpływa na konsumpcję innych mediów, a jeśli tak, to jakich. Przede wszystkim współużytkowanie mediów zależy od tego, o jakie ...
Tematy: prasa i radio, Internet, media, media tradycyjne -
Rynek telewizyjny w 2009 r.
01:10 09.01.2010
Statystyczny Polak w 2009 roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 35 minut dziennie. To o przeszło 9 minut więcej niż w roku ubiegłym. Oznacza to, że statystycznie poświęciliśmy na oglądanie telewizji w ubiegłym roku 54 i pół dnia - wynika z badania TNS OBOP. Liderem wśród stacji pozostaje TVP1. Udziały stacji wyniosły 21,42%. W ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Rynek telewizyjny I-VI 2009
14:15 10.07.2009
W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji średnio 3 godziny 42 minuty dziennie. Oznacza to, że spędzamy więcej czasu na oglądaniu telewizji. Coraz rzadziej jednak wybieramy ofertę programową czterech największych stacji - wynika z badania TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Rośnie wykorzystanie Internetu
00:02 21.05.2009
... rozrywki, co wydaje się uzasadnione – wyniki w tych dwóch obszarach potwierdzają popularność Internetu zarówno jako medium odpowiednie dla zaspokajania potrzeby rozrywki, jak i ... prasę jedynie 9,7%. Wśród osób powyżej 51 roku życia proporcje w wyborze poszczególnych mediów nie są tak rozbieżne, jednak nadal dominuje Internet z popularnością 41%, 31% ...
Tematy: korzystanie z internetu, badania internautów, media tradycyjne, popularność mediów -
Mass media online: wolność czy kontrola?
13:39 28.04.2008
... rolę w kształtowaniu skutków oddziaływania nowych technologii nie tylko w krajach rozwijających się, ale także w byłych krajach komunistycznych. Na początku rozwoju nowych mediów masowych wierzono, że zasięg komunikacji oraz potęga radia i telewizji pomogą wypełnić luki w rozwoju społecznym i gospodarczym. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna ...
Tematy: media elektroniczne, źródła informacji, media online, media -
Telewizja w pierwszym półroczu 2007
00:36 05.07.2007
Pierwsze półrocze br. przyniosło wzrost udziałów w oglądalności największych stacji komercyjnych. Najchętniej oglądanymi programami pozostają seriale i transmisje wydarzeń sportowych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2007 r. oglądaliśmy telewizję średnio o 6 minut dziennie krócej, niż w analogicznym okresie ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Telewizja w pierwszym kwartale 2007
00:04 09.04.2007
Spektakularny wzrost udziałów TVN24 oraz znaczny spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z badań TNS OBOP, dotyczących telewizji w pierwszym kwartale b.r. Cieplejsza od ubiegłorocznej zima przyniosła spadek średniego dziennego czasu, jaki Polacy poświęcili na oglądanie telewizji. W porównaniu z ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Twoja doba ma 43 godziny
00:03 05.02.2007
... rocznie. - Kolejne badania potwierdzają, że ludzie coraz więcej i dłużej korzystają z mediów, nie stawiając jednak jednego nośnika informacji ponad drugim. Żonglują przekaźnikami, ... wielu na raz - komentuje Williamson. Najczęściej w tym samym czasie z różnych mediów korzystają dzieci i młodzież. Magazyn Time w 2006 roku nazwał obecnych nastolatków ...
Tematy: media, badania internautów, monitoring mediów, prasa
Podobne tematy:
- monitoring mediów
- media
- Internet
- badania internautów
- prasa
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- telewizja
- preferencje konsumentów
- radio
- korzystanie z internetu
- programy telewizyjne
- preferencje telewizyjne
- preferencje nabywców
- oglądalność programów telewizyjnych
- telewizja przez internet
- źródła informacji
- wolność słowa
- media online
- rynek telewizyjny