popularność mediów - wiadomości i porady tematyczne
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
00:17 17.01.2007
... jest za to grono tych, którzy decydują się na kontakt z tymi mediami przy wykorzystaniu sieci - wynika z badania Gemius "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów przez internautów." Telewizja tradycyjnie… Według raportu Gemius, w dniu poprzedzającym badanie, telewizję oglądał co drugi internauta (55 proc.) Jednocześnie zainteresowanie ...
Tematy: popularność mediów, telewizja internetowa, radio internetowe, telewizja przez internet -
Polacy i telewizja w 2006 roku
03:04 16.01.2007
Statystyczny Polak spędzał w ubiegłym roku przed telewizorem 3 godziny 19 minut dziennie. Ponad połowę tego czasu (51%) Polacy poświęcili na oglądanie seriali, filmów i programów rozrywkowych. Najpopularniejszą stacją tematyczną w 2006 roku był TVN24, a najwięcej zarobił na reklamach TVN - w sumie ponad 2,05 mld zł, czyli o 46% więcej, niż w 2005 ...
Tematy: programy telewizyjne, program telewizyjny, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Popularność mediów w USA
11:42 23.10.2006
... największym zaufaniem źródłem informacji jeśli chodzi o rozrywkę. Na pierwszym miejscu znajdą się tradycyjne media. Ten przewidywany wzrost popularności nowego typu mediów obrazuje spadek zainteresowania tradycyjnymi gazetami wśród młodszego pokolenia. Jak wynika z badań przeprowadzonych w 2006 roku przez Pew Research Center for the ...
Tematy: media, badania konsumentów, popularność mediów -
Studenci w USA preferują Internet
13:24 24.09.2006
Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie. Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów -
Ulubione media internautów
00:05 28.07.2006
... czytają w internecie prasę. Jak wynika z powyższego wykresu w porównaniu z wynikami poprzedniej fali badania z listopada 2005, internauci coraz chętniej korzystają z tradycyjnych mediów za pośrednictwem sieci. Telewizja Nadal ulubionym kanałem telewizyjnym internautów jest TVN - jego oglądanie deklarowało 69,1 proc. badanych osób. Program 1 TVP ...
Tematy: media, badania internautów, monitoring mediów, prasa -
Telewizja do lamusa?
00:16 12.12.2004
... już na 54 mln. Jest to przeszło połowa internautów w Europie. Popularność internetu odbiera jednak "klientów" telewizji. Co czwarty użytkownik internetu spędza na ... 5 lat liczba szybkich łącz ma ulec podwojeniu każą przypuszczać, że "hierarchia" na rynku mediów już wkrótce ulegnie zmianie. Można spodziewać się spadku wartości rynku reklam ...
Tematy: telewizja, Internet, popularność mediów, prasa -
Telewizja traci pozycję
00:02 05.12.2004
Według najnowszego raportu "Ewolucja korzystania z mediów w Europie" przygotowanego przez firmę JupiterResearch, popularność internetu sprawia, że Europejczycy spędzają coraz mniej czasu przed telewizorem. 27% respondentów badania przyznało, że część czasu którą dotychczas spędzali ...
Tematy: telewizja, Internet, popularność mediów
1 2
Podobne tematy:
- monitoring mediów
- media
- Internet
- badania internautów
- prasa
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- telewizja
- preferencje konsumentów
- radio
- korzystanie z internetu
- programy telewizyjne
- preferencje telewizyjne
- preferencje nabywców
- oglądalność programów telewizyjnych
- telewizja przez internet
- źródła informacji
- wolność słowa
- media online
- rynek telewizyjny