eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyproduktywność pracowników

produktywność pracowników - wiadomości i porady tematyczne

  • Wykorzystaj portale społecznościowe w firmie

    Wykorzystaj portale społecznościowe w firmie

    09:43 17.02.2010

    ... jak zauważają eksperci, wraz ze wzrostem popularności serwisów społecznościowych, granice między korzystaniem z tych serwisów przez pracowników w celach zawodowych i osobistych będą się zacierać. Dotyczy to szczególnie pracowników młodych. Kolejnym skutkiem będzie przedefiniowanie pojęcia pracy. Pracodawcy muszą uprzedzić ten trend i znaleźć sposób ...

    Tematy: portale społecznościowe, serwisy społecznościowe, wydajność pracy, zarządzanie firmą
  • Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia

    Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia

    12:12 14.04.2008

    "Nie ile godzin pracujesz, ale to czym je wypełniasz, decyduje o tym, czy jesteś skuteczny". Być bardziej efektywnym, skutecznym, produktywnym, dostępnym, uchwytnym, bardziej komfortowo pracować, mniej się stresować, mieć więcej czasu dla siebie a może bliskich? Czego oczekuje do Ciebie Twój szef, współpracownicy, podwładni? Czego oczekują Twoi ...

    Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników
  • Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?

    Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?

    13:38 07.04.2008

    "Lepiej zarządzając czasem możemy tylko zyskać" to dość popularne stwierdzenie o korzyściach płynących z lepszej kontroli czasu, jako jedynych efektach lepszego zarządzania czasem. Jest jednak nieprawdziwe. Większa wydajność, większe zyski, większa oszczędność, same plusy ale czy na pewno? Czy skuteczniejsze zarządzanie czasem przynosi tylko zyski ...

    Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników
  • Produktywność w 200 krajach

    Produktywność w 200 krajach

    00:45 17.03.2005

    ... wydajności pracy i specjalistą ds. zarządzania czasem, przeprowadził test produktywności (Microsoft Office Personal Productivity Challenge - PCC) wśród ponad 38 tys. merytorycznych pracowników z różnych firm, w 200 krajach świata. Badanie wykazało, że z 45 godzin, które tygodniowo poświęcamy pracy, aż 17 spędzamy bezproduktywnie. Celem testu ...

    Tematy: wydajność, produktywność pracowników, praca, zarządzanie czasem

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: