produktywność pracowników - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketingowcy tracą czas pracy
12:45 22.08.2011
... wynika, że aż 44% pracowników firm marketingowych ma poczucie, że często lub bardzo często traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do zarządzania prowadzonymi projektami. „Produktywność zespołów agencyjnych łatwo zwiększyć ...
Tematy: marketing i reklama, branża marketingowa, badania pracowników, marketingowcy -
Efektywna organizacja pracy własnej
13:41 29.09.2010
Niewłaściwa organizacja pracy może skutkować niedotrzymywaniem terminów powierzanych nam zadań, częstym przerzucaniem się od jednej czynności do innej, rozpraszaniem się i przemęczeniem. Zarządzanie sobą jest ukierunkowywaniem siebie na wyniki w oparciu o podsianą wiedzę, możliwości i założone cele. Efektywna organizacja pracy własnej wiąże się z ...
Tematy: organizacja pracy, efektywna praca, wydajność pracy, produktywność pracowników -
Wykorzystaj portale społecznościowe w firmie
09:43 17.02.2010
... jak zauważają eksperci, wraz ze wzrostem popularności serwisów społecznościowych, granice między korzystaniem z tych serwisów przez pracowników w celach zawodowych i osobistych będą się zacierać. Dotyczy to szczególnie pracowników młodych. Kolejnym skutkiem będzie przedefiniowanie pojęcia pracy. Pracodawcy muszą uprzedzić ten trend i znaleźć sposób ...
Tematy: portale społecznościowe, serwisy społecznościowe, wydajność pracy, zarządzanie firmą -
Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia
12:12 14.04.2008
"Nie ile godzin pracujesz, ale to czym je wypełniasz, decyduje o tym, czy jesteś skuteczny". Być bardziej efektywnym, skutecznym, produktywnym, dostępnym, uchwytnym, bardziej komfortowo pracować, mniej się stresować, mieć więcej czasu dla siebie a może bliskich? Czego oczekuje do Ciebie Twój szef, współpracownicy, podwładni? Czego oczekują Twoi ...
Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników -
Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?
13:38 07.04.2008
"Lepiej zarządzając czasem możemy tylko zyskać" to dość popularne stwierdzenie o korzyściach płynących z lepszej kontroli czasu, jako jedynych efektach lepszego zarządzania czasem. Jest jednak nieprawdziwe. Większa wydajność, większe zyski, większa oszczędność, same plusy ale czy na pewno? Czy skuteczniejsze zarządzanie czasem przynosi tylko zyski ...
Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników -
Produktywność w 200 krajach
00:45 17.03.2005
... wydajności pracy i specjalistą ds. zarządzania czasem, przeprowadził test produktywności (Microsoft Office Personal Productivity Challenge - PCC) wśród ponad 38 tys. merytorycznych pracowników z różnych firm, w 200 krajach świata. Badanie wykazało, że z 45 godzin, które tygodniowo poświęcamy pracy, aż 17 spędzamy bezproduktywnie. Celem testu ...
Tematy: wydajność, produktywność pracowników, praca, zarządzanie czasem
1 2
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- sztuczna inteligencja
- Praca zdalna
- praca
- AI
- czas pracy
- badania pracowników
- cyfryzacja
- rok 2024
- zarządzanie firmą
- obsługa klienta
- marketing i reklama
- atmosfera w pracy
- motywowanie pracowników
- zarządzanie pracownikami
- efektywność pracy
- portale społecznościowe
- praca hybrydowa
- elastyczny czas pracy