programy telewizyjne - wiadomości i porady tematyczne
-
Weekendy majowe a telewizja 2008
01:25 31.05.2008
W czasie długich weekendów w 2008 roku statystyczny Polak spędził przed telewizorem prawie 3 godziny 50 minut, czyli średnio o ponad pół godziny więcej w porównaniu do analogicznych okresów w 2007 r. - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Wielu Polaków czas majowego odpoczynku przeznacza na oglądanie telewizji. W czasie długich ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Stacje telewizyjne: coraz większy wybór
02:13 04.05.2008
W ostatnich latach można zaobserwować bardzo intensywny rozwój rynku telewizyjnego. Z badania TNS OBOP wynika, że w 2008 roku polscy telewidzowie mogą wybierać spośród ponad 110 stacji polskojęzycznych dostępnych w naszym kraju. Oczywiście nie każdy może pozwolić sobie na posiadanie dostępu do takiej liczby stacji, które w zdecydowanej większości ...
Tematy: programy telewizyjne, Telewizja, stacje telewizyjne, telewizja polska -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
12:19 10.03.2008
Telewizji TVN wzrósł w lutym 2008 r. udział w rynku w porównaniu z lutym 2007 r., a TVP1, TVP2 i Polsat traciły widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVP1, najchętniej oglądana stacja telewizyjna, miała w lutym 2008 r. 23,82 proc. udziałów w rynku. W lutym 2007 r. kształtował się on na poziomie 24,1 proc. Na drugim miejscu znalazła ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV II 2008
01:40 07.03.2008
Wszystkie programy informacyjne zanotowały w lutym 2008 r. spadek oglądalności w porównaniu z lutym 2007 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Jak podaje AGB NMR, najchętniej ...
Tematy: preferencje telewizyjne, programy telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy informacyjne -
Programy informacyjne w TV I 2008
00:23 07.02.2008
"Wydarzenia" Polsatu były jedynym programem informacyjnym, któremu w styczniu 2008 r. przybyło widzów w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Teleexpress" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w styczniu 2008 r. średnio 5,16 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie ...
Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Sylwester z TV: Polsat liderem
00:10 07.01.2008
Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie, choć udziały tej drugiej stacji były wyższe i wyniosły 25,3% - wynika z raportu TNS OBOP. Transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe w Warszawie (TVN), Krakowie ( ...
Tematy: badanie telewidzów, badanie preferencji widzów, preferencje telewizyjne, programy telewizyjne -
Najpopularniejsze kanały tematyczne XI 2007
11:58 08.12.2007
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w listopadzie br. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVN24 w listopadzie br. wynosił 3,02 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku kanał miał 1,92 proc. udziałów w rynku. Druga pozycja przypadła stacji Cartoon Network z 0,66 proc. udziałami w rynku (przed rokiem: 0,86 ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV IX 2007
00:41 06.10.2007
"Wydarzenia" Polsatu zyskały we wrześniu br. najwięcej widzów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało we wrześniu br. średnio 4,98 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 36,15 proc. W ...
Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Najpopularniejsze kanały tematyczne VII-VIII 2007
00:49 10.09.2007
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym zarówno w czasie tegorocznych wakacji, jak i w sierpniu - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 w okresie lipiec - sierpień br. miał 4,06 proc. udziałów w rynku (przed rokiem: 2,4 proc.), Jetix - 0,88 proc. (0,86 proc.), Cartoon Network - 0,8 proc. (0,89 proc.), Viva Polska - 0,67 ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV VII-VIII 2007
11:11 06.09.2007
"Wiadomości" telewizyjnej Jedynki były najchętniej oglądanym programem informacyjnym w czasie wakacji. Druga pozycja przypadła "Teleexpressowi" - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. W lipcu i sierpniu 2007 roku, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, więcej widzów miały: "Wiadomości" TVP1, "Fakty" TVN i "Wydarzenia ...
Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne