programy telewizyjne - wiadomości i porady tematyczne
-
Programy informacyjne w TV VII 2007
00:01 05.08.2007
Najchętniej oglądanym dziennikiem w lipcu br. były "Wiadomości" TVP1 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w lipcu br. średnio 3,75 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 37,04 proc. Przed rokiem program miał 3,04 mln widzów przy udziale w ...
Tematy: programy informacyjne, oglodalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne VII 2007
01:26 04.08.2007
Telewizyjna Jedynka była najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w lipcu br., ale w tzw. grupie komercyjnej liderem został Polsat - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. Udział w rynku TVP1 w lipcu 2007 roku wyniósł 22,25 proc. (w lipcu 2006 roku: 24,22 proc.), Polsatu - 17,44 proc. (15,56 proc.), TVP2 - 16,63 proc. (20,05 proc ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Najpopularniejsze kanały tematyczne I-VI 2007
00:54 10.07.2007
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem tematycznym w pierwszym półroczu 2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN24 miał w pierwszym półroczu 2007 roku 2,65 proc. udziałów w rynku (w pierwszym półroczu 2006 roku: 1,72 proc. udziałów w rynku), Cartoon Network/TCM - 0,71 proc. (0,83 proc.), Jetix - 0,71 proc. (0,66 proc.), Mini ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV I-VI 2007
01:10 07.07.2007
"Fakty" TVN były jedynym programem informacyjnym, który w pierwszym półroczu 2007 roku zanotował większą oglądalność w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w pierwszym kwartale 2007 roku średnio 4,84 mln widzów, co dawało ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Telewizja w pierwszym półroczu 2007
00:36 05.07.2007
Pierwsze półrocze br. przyniosło wzrost udziałów w oglądalności największych stacji komercyjnych. Najchętniej oglądanymi programami pozostają seriale i transmisje wydarzeń sportowych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2007 r. oglądaliśmy telewizję średnio o 6 minut dziennie krócej, niż w analogicznym okresie ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Najchętniej oglądane programy telewizyjne
00:11 07.06.2007
Statystyczny Polak od początku roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny 27 minut dziennie, z czego 43,6% tego czasu zajęło oglądanie seriali (22%), programów rozrywkowych (11,1%) oraz programów informacyjnych (10,5%) - wynika z raportu TNS OBOP. Wśród najpopularniejszych cyklicznych programów w telewizji znalazły się: zakończone w sobotę (2 ...
Tematy: programy telewizyjne, program telewizyjny, preferencje telewizyjne, telewizja -
Programy informacyjne w TV V 2007
00:10 05.06.2007
"Wiadomości" TVP1 straciły w maju 0,62 mln widzów. Oznacza to największy spadek wśród wszystkich programów informacyjnych. Mimo utraty widzów "Wiadomości" wciąż są najchętniej oglądanym wieczornym programem informacyjnym. W maju "Wiadomości" TVP1 przyciągały przed ekrany średnio 3,95 mln widzów, co przełożyło się na 33,42 proc. udziałów w rynku. ...
Tematy: programy informacyjne, ogl±dalno¶ć programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007
01:27 08.05.2007
W kwietniu udział TVP w rynku (w grupie 4+) wyniósł 22,97 proc., co oznacza spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o ponad 0,8 pkt proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Niespodzianką jest wspólne drugie miejsce TVP2 i TVN. Obie stacje miały 17,66 proc. udziałów w rynku. Obie też odnotowały spadek w porównaniu ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych -
Programy informacyjne w TV IV 2007
00:19 05.05.2007
... mln widzów, co dało stacji 31,56 proc. udziałów w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Lepsze wyniki miały jedynie programy Telewizji Polskiej. "Wiadomości" zgromadziły przed telewizorami 4,62 mln widzów (34,7 proc.), w porównaniu do 4,68 mln w kwietniu zeszłego roku. Z kolei "Teleexpress ...
Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne -
Telewizja w pierwszym kwartale 2007
00:04 09.04.2007
Spektakularny wzrost udziałów TVN24 oraz znaczny spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z badań TNS OBOP, dotyczących telewizji w pierwszym kwartale b.r. Cieplejsza od ubiegłorocznej zima przyniosła spadek średniego dziennego czasu, jaki Polacy poświęcili na oglądanie telewizji. W porównaniu z ...
Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja