promocja firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?
10:22 09.02.2018
... przez nich aktywności w powiązaniu z działalnością firmy (np. dzielenie się treściami promocyjnymi pracodawcy, umieszczanie wpisów lub komentarzy) z powodzeniem mogą wspierać działalność promocyjną lub marketingową przedsiębiorstwa. O ile tylko pracodawca umiejętnie zarządza tym aspektem działalności pracowników. Promocja firmy w social media Co do ...
Tematy: wizerunek firmy, social media, budowanie wizerunku firmy, promocja firmy -
Co ma Brexit do promocji?
12:01 01.07.2016
... Historia Real Time Marketingu pełna jest przykładów umiejętnego wykorzystania ważnych i nieoczekiwanych wydarzeń do promocji wizerunku własnej marki. W wielu takich sytuacjach firmy wygrywały spontaniczną i kreatywną reakcją. Nie inaczej było w przypadku marki Play, która wykazała się pomysłowością, odpowiadając na zażalenie złożone na kartonie ...
Tematy: marketing, promocja firmy, Real Time Marketing, Brexit -
Reklama w Internecie górą
11:54 25.05.2015
... w zakresie promocji własnej firmy. Najbardziej aktywne są w tej kwestii małe firmy (77 proc.). Na następnej pozycji plasują się średnie firmy – 74 proc., za nimi ... samochody firmowe) oraz ulotek. W taki sposób działa 18 proc. ankietowanych. Badane firmy reklamują się także poprzez wysłanie mailingu (13 proc.), w radio (8 proc.), na targach (6 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
01:10 05.03.2015
... promocji LinkedIn oferuje również całą gamę płatnych narzędzi, które dodatkowo umożliwiają zwiększenie zasięgu informacyjnego na temat firmy. Wśród możliwości znajduje się, m.in. sponsorowane aktualizacje (promocja wpisów z company page), InMail (wiadomość do prywatnej skrzynki odbiorczej), czy typowe reklamy w formie displayowej - banerowej ...
Tematy: LinkedIn, GoldenLine, serwisy biznesowe, działania marketingowe -
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
00:45 05.02.2015
... obecni. Jeśli Ty nie zatroszczysz się o stałego klienta, z pewnością zainteresuje się nim konkurencja. Budowanie lojalności często jest błędnie utożsamiane przez firmy z kalkowaniem prostych programów lojalnościowych – zakładaniem klientom kart i zbieraniem przez nich znaczków. Owszem – można pomyśleć nad wdrożeniem takiego programu, jednak dziś ...
Tematy: promocja firmy, content marketing, e-mail marketing, strona responsywna -
Czym się różni PR od marketingu?
16:38 27.04.2013 PORADA
Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty?
Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe -
Firmowe konto na facebooku
08:44 28.01.2013 PORADA
Witam, czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty? Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem.
Tematy: facebook, promocja firmy, kreowanie wizerunku, promocja w sieci -
Zainwestuj w event marketing
10:26 10.12.2009
... plenerowe, niektórzy także za eventy uznają akcje samplingowe - wybrani konsumenci, klienci, osoby ze świata mediów (wydarzenie zamknięte), pracownicy i partnerzy handlowi firmy m.in. eventy typu incentive, wyjazdy, szkolenia. W pierwszym przypadku eventy mają szeroki zasięg i charakteryzują się dużą liczbą uczestników. Dzięki temu połączeniu ...
Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy -
Promocja firmy: czas na event marketing
08:25 15.07.2009
... poprzez wydarzenia. Event marketing możemy zdefiniować więc jako narzędzie promocyjne polegające na organizowaniu wydarzeń masowych służących realizacji celów firmy. Jeśli celem firmy jest np. promocja marki bądź określonego produktu, wiadomym jest, że należy wykazać się tu nietuzinkową kreatywnością i sprawną organizacją, bo nawet najlepiej ...
Tematy: promocja firmy, event marketing, sposoby promocji firmy, wizerunek firmy
Podobne tematy:
- social media
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- Brexit
- reklama w internecie
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem
- e-mail marketing
- wizerunek firmy
- e-reklama
- content marketing
- GoldenLine
- pozycjonowanie
- budowanie wizerunku firmy
- kreowanie wizerunku
- prawa pracodawcy
- pozyskiwanie klientów