promocja i marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie
12:14 29.08.2022
Wraz z początkiem 2022 roku do ustawy PIT oraz CIT wprowadzona została ulga na ekspansję, nazywana również ulgą prowzrostową. Idea ulgi opiera się na założeniu, że w następstwie poniesienia określonych wydatków, stanowiących koszty uzyskania przychodów, dojdzie do zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów. Stosowanie przepisów art. 18eb ustawy ...
Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę -
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
12:43 11.07.2019
Instytut Monitorowania Mediów kolejny raz przeanalizował wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ten cel przewyższyła 141,4 mln zł. Najhojniejszym reklamodawcą okazał się Credit ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
11:40 12.04.2019
Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny przyjrzał się wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
10:49 12.03.2019
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
08:55 25.02.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się styczniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków tym razem okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
10:02 17.01.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się ubiegłorocznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderów wydatkowania było tym razem dwóch: farmacja i handel (po 35 proc udziału w łącznym budżecie). Największe pieniądze, tradycyjnie już, ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
13:11 04.01.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się przedświątecznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 roku liderem wydatków okazała się branża handlowa, która zepchnęła farmację na drugą pozycję. Największe ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
08:56 13.11.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował październikowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 64% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
09:59 10.10.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się wrześniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie jak w minionych miesiącach - deptała jej farmacja. Wydatki reklamowe w podziale na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
11:20 14.09.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- podatek CIT
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- odliczenia podatkowe
- rynek reklamy
- wydatki a koszty
- marketing i reklama
- sprzedaż przez internet
- odliczenie ulgi
- prawo do ulgi
- platformy sprzedażowe
- kampania reklamowa
- prowizja od sprzedaży
- ulga na ekspansję