promocja i marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
10:48 11.08.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się lipcowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach deptała jej farmacja. Jednocześnie okazało się, że wszystkie analizowane sektor postanowiły ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
13:56 18.07.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
11:51 22.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
00:23 06.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom promocyjnym sklepów meblowych i sieci budowlanych, które zachęcały do ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
12:41 19.03.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
11:20 14.12.2017
... wśród mediów, które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych na marketing. Względem października spadek zanotowały wydatki na reklamę w prasie. Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W rankingu marek z branży farmaceutycznej o największych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
1 2
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- podatek CIT
- reklama
- podatek PIT
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- odliczenia podatkowe
- rynek reklamy
- wydatki a koszty
- marketing i reklama
- sprzedaż przez internet
- odliczenie ulgi
- prawo do ulgi
- platformy sprzedażowe
- kampania reklamowa
- prowizja od sprzedaży
- ulga na ekspansję