promocja marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
... zbudowała samochód, uwzględniając wskazówki fanów. Czy to spowodowało wzrost sprzedaży w koncernie? Tego nie wiemy, ale od tamtej pory liczba miłośników marki w popularnym serwisie społecznościowym wzrosła niemal dwukrotnie! 4. Zaangażowani konsumenci Kto z nas choć raz nie próbował szukać gotówki w promocyjnych paczkach chipsów? Uczestnik ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
11:23 15.07.2011
... w reklamie (w reklamie TV jest to zwykle sentencja umieszczana wraz z ostatnim, kilkusekundowym ujęciem przedstawiającym opakowanie lub logo marki (pack-shot), a w reklamie prasowej jest umieszczana w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki). Slogan ma pomagać nabywcom w zrozumieniu, czym jest marka oraz na czym polega jej wyjątkowość, dlatego często ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama -
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
13:39 01.02.2011
... i niejedna agencja reklamowa właśnie w ten sposób przyciągją zwolenników danej marki. Problemem w takim przypadku jest zawsze powstanie szerokiego grona „pasożytów” - ... z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia marki rozprzestrzenia się dalej. Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować ...
Tematy: promocja marki, kupowanie fanów, budowanie świadomości marki, zarządzanie marką -
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
13:06 26.01.2011
... poradę architekta wnętrz. Ten sposób rozszerzania podnosi sprzedaż korzystając z wypracowanej wcześniej kompetencji – np. kanału dystrybucji. Niekiedy wiąże się z wprowadzeniem nowej marki. Kiedy w 1995 r. Amazon.com startował jako księgarnia internetowa, stał się objawieniem. Jednak zamiast żmudnego zwiększania przychodów ze sprzedaży książek, co ...
Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki -
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
00:20 19.12.2010
... określił, że na styku opinion leaders i early majority występuje punkt krytyczny dla działań marki i sukcesu jej rozprzestrzeniania się wśród konsumentów. Na tej podstawie przyjął, że ... wiedzę na jej temat. W memencie jej pozyskania staje się tzw. ekspertem marki, czyli osobą, która o marce wie więcej niż inni konsumenci. Użycie tej wiedzy w ...
Tematy: liderzy opinii, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, promocja marki -
Skuteczne zarządzanie marką
00:04 16.08.2010
... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ...
Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki -
Wartość finansowa marki
13:26 26.07.2010
... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ...
Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki -
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
11:05 30.04.2010
... inicjując procesy prowadzące do budowania pożądanej dochodowości na podstawie zdolności do zarządzania doświadczeniem klientów. Błędne jest przekonanie, że budowanie silnej marki nie wymaga aktywnego wsparcia i stałego zaangażowania ze strony ścisłego kierownictwa. Jeśli znasz "Teorię niekompetencji" Laurenca Petera, to wiesz, że ludzie ...
Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Slogan reklamowy a tożsamość marki
10:55 15.02.2010
... spółdzielnie mleczarskie, z których żadna nie podejmowała prób stworzenia silnej marki. Dominująca pozycja Danone wydawała się więc niezagrożona. W 2004 r. ... ale i Słowacja, a hasło „Życie jest piękne” dzieliły Honda i Citroën. Polszczyzna góralska Tożsamości marki nie przysłuży się również slogan naruszający zasady stosowności: obraźliwy, wulgarny, ...
Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- działania marketingowe
- marketing
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- obsługa klienta
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy