promocja marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Tymbark w konwencji Alternate Reality Game
08:10 27.01.2010
... przez nas platformy komunikacji miał być kapsel – charakterystyczny i kojarzony przez kolejne pokolenia z napojami owocowymi Tymbark symbol marki. Z drugiej strony jednym z celów było połączenie informacji o tradycji marki, sięgającej 1936 roku, z komunikacją nowoczesną, trafiającą do młodej grupy docelowej i wyróżniającą się na tle innych działań ...
Tematy: Alternate Reality Game, komunikacja z klientem, komunikacja interaktywna, kampanie reklamowe -
Czym są naming rights?
01:13 24.01.2010
... do nazwy obiektów sportowych to przede wszystkim regularna ekspozycja w mediach. Nazwa marki produktu lub firmy, która wykupiła naming rights pojawia się w ... obiektu sportowego, które powinno robić duże wrażenie na odbiorcy i stanowić wizytówkę marki. Obszar ten powinien zostać wykorzystany w sposób kreatywny by maksymalizować korzyści wynikające ...
Tematy: sponsoring, Naming rights, promocja marki, działania sponsoringowe -
Kreowanie marki w polskich realiach
10:40 21.12.2009
... ich wysokiej rozpoznawalności i świadomości wśród konsumentów. Zapominamy jednak, że Coca-Cola, UPS, Pirelli, HSBC i wiele innych znanych brandów to marki, które latami pracowały na swoją popularność, i to ciężko. Grzechy nasze powszednie Niby wiadomo powszechnie – liczy się konsekwencja, spo ...
Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki -
Kampanie reklamowe czerpią z życia
12:45 23.09.2009
... w telewizji, kilka ulotek… Dzisiaj jest inaczej. Jako klienci (prosumenci) wymagamy od marki, aby nas nieustannie pozytywnie zaskakiwała, by dawała coraz więcej, a przede wszystkim, ... może stać się fenomenem, a jego dziwaczny taniec inspiracją dla kampanii reklamowej marki Visa? Przez niemalże 2 lata Matt podróżował po całym świecie, nagrywając swój ...
Tematy: marka, marki, kreowanie marki, budowanie świadomości marki -
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
11:33 03.12.2007
... kultury, tradycję wspierania najważniejszych wydarzeń kulturalnych w naszym kraju, a co za tym idzie zbudować sobie opinię mecenasa kultury.Wizerunek jest obrazem marki, jej wyobrażeniem, które powstaje w głowach ludzi po odebraniu i „zdekodowaniu” sygnałów jakie wysyła firma poprzez budowanie swojej tożsamości. Tak odbierane i zakodowane ...
Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki -
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
11:48 25.04.2007
... kontaktowego z infolinią. Oto, jak można wykorzystać gry mobilne do promocji swojej marki… Możliwość umieszczenia logo, zmiany kolorystyki, zmiany wyglądu postaci, umieszczenie produktów w grze ... gry, aby znacznie zwiększyć nie tylko świadomość, ale i chęć zakupu danej marki, a ponieważ średni wiek graczy jest obecnie wyższy niż kiedyś (29 lat wg ...
Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama -
Rozrywkowa reklama z marką
14:08 27.02.2007
... głównie od: czasu (np. w spocie telewizyjnym) przeznaczonego na informację i perswazję, zawartości (czy sumy) elementów, które mogą przekonać konsumenta do zakupu marki (np. podstawowe informacje o towarze, działanie produktu, jego zalety wobec marek konkurencyjnych itd.), stopnia czytelności przedstawionych informacji i argumentów. Im więcej czasu ...
Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki -
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
20:02 23.10.2004
... marką. Wszystkie te zabiegi mają jeden podstawowy cel – stworzenie bardzo silnej emocjonalnej więzi konsumenta z marką, więzi, która przekształci zwykłego konsumenta marki w prawdziwego jej miłośnika. TRADYCYJNA REKLAMA CORAZ MNIEJ SKUTECZNA, czyli: wejdźmy do świadomości konsumenta tylnymi drzwiami W przypadku marek luksusowych tradycyjna reklama ...
Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów -
Skuteczność reklamy online
11:26 17.09.2004
... , 2,8% kliknęło na reklamę. 2,7% użytkowników w czasie badania pamiętało reklamę napoju (wskaźnik ten można potraktować jako spontaniczną świadomość marki), z kolei wspomagana świadomość marki "Pomelo" osiągnęła wartość 4,5%. Kampania wzbudziła również zainteresowanie produktem. Chęć zakupu napoju przy najbliższej okazji zadeklarowała ponad jedna ...
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama internetowa, kampanie reklamowe, napój owocowy Pomelo
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- działania marketingowe
- marketing
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- obsługa klienta
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy