promocja produktu - wiadomości i porady tematyczne
-
Co shopper ma w koszyku?
00:03 17.04.2006
... nad jej pozycjonowaniem i unikalnością. Tutaj zazwyczaj kluczowym elementem decydującym o wyborze produktu w sklepie jest cena. Patrząc w drugą stronę, konkretną markę planuje ... proporcja kupujących jest motywowana działaniami w sklepie, czyli typu „in – store” (promocja cenowa, ekspozycja, degustacje itp.), a jaka przed sklepem, czyli typu „pre – ...
Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze -
Wygoda kusi klienta
13:31 28.02.2006
... nieco mniejsze pojemności oraz dzióbki, co umożliwia konsumentowi łatwe przenoszenie produktu oraz konsumpcję bez konieczności odkręcania zakrętki obiema rękami, co jest ... noszenie produktu ze sobą, przechowywanie w plecaku czy torbie bez obawy, że opakowanie się uszkodzi, jak i nie narzucają konieczności skonsumowania całości produktu od razu ...
Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze
Podobne tematy:
- reklama
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- badania internetu
- działania marketingowe
- marketing
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- strategia marketingowa
- reklama telewizyjna
- preferencje konsumentów
- content marketing
- reklama w telewizji
- produkt
- design
- promocja marki
- moda
- projekt