radio - wiadomości i porady tematyczne
-
Abonament RTV 2015 w górę o ponad 10 procent
15:24 23.05.2014
... używania radia wynosi 5,90 zł, a opłata za telewizor lub radio i telewizor 19,30 złotych miesięcznie. Podwyżka jest więc dość znaczna - w przypadku radia opłata wzrośnie ... 75,8 procent) przypadł na Telewizję Polską, 241,2 milionów złotych (13,4 proc) na Polskie Radio, a 195,1 milionów złotych (10,8 proc.) na 17 spółek regionalnej radiofonii. Z ...
Tematy: KRRiT, radio, telewizor, abonament -
Kultura w Polsce w 2012 r.
08:22 29.07.2013
W Polsce działalność prowadziło 768 muzeów i oddziałów muzealnych, 174 teatry i instytucje muzyczne posiadające własny zespół artystyczny, 3870 domów i ośrodków kultury, klubów i świetlic, 344 galerie i salony sztuki, 447 kin stałych oraz 8182 biblioteki publiczne (łącznie z filiami) i 1881 placówek informacyjno-bibliotecznych (bibliotek naukowych ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Abonament RTV 2014 w górę
14:54 20.05.2013
... Obecnie miesięczne stawki abonamentu RTV wynoszą odpowiednio 5,65 zł za radio oraz 18,65 zł za radio i telewizor lub tylko telewizor. Abonament radiowy lub ... Osoby fizyczne płacą jedynie pojedynczy abonament (jeśli mają tylko radio to radiowy, jeśli radio i telewizor lub tylko telewizor to telewizyjny), bez względu na liczbę używanych odbiorników, ...
Tematy: abonament 2014, abonament RTV, telewizja, radio -
Kultura w Polsce w 2011 r.
12:22 27.07.2012
W 2011 r. w Polsce zmniejszyła się - w porównaniu z rokiem poprzednim - liczba prawie wszystkich instytucji kultury: muzeów i oddziałów muzealnych, instytucji paramuzealnych, galerii, salonów sztuki, teatrów, domów, ośrodków kultury, klubów i świetlic, bibliotek publicznych. Po raz pierwszy od kilku lat nieznacznie wzrosła liczba kin. Zwiększyła ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Słuchalność radia wśród mieszkańców miast
00:15 09.06.2012
... nich to tzw. heavy userzey - spędzają z radiem co najmniej 6 godzin, podają dane Radio Track. Mieszkańcy wielkich miast to bardzo atrakcyjna grupa konsumentów: aktywna zawodowo ... domem, prowadząc intensywne życie zawodowe i towarzyskie. Z powodu dynamicznego trybu życia radio jest tym medium, które najlepiej do nich dociera, w różnych sytuacjach, w ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Radiowe programy informacyjne - słuchalność
12:35 10.05.2012
... powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie rozgłośnie ogólnopolskie i ponadregionalne - wynika z najnowszych badań Radio Track. Radio – mimo wciąż pojawiających się nowych technologii – pozostaje jednym z najszybszych mediów. Przy tym jest powszechne i ogólnodostępne, co ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
09:40 19.04.2012
... swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, źródło: Kantar Media). Radio miało kilkukrotnie większy udział w motoryzacyjnym torcie reklamowym od gazet, kina czy ... czy też w okresie wyjazdów weekendowych lub urlopowych” – podkreśla Grzegorz Paszta. „Radio umożliwia reklamodawcom bardzo szybką reakcję i działania, pozwala nam stworzyć w krótkim ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Słuchalność radia w soboty
00:06 08.04.2012
... Fajkowskiej pt. „Autografy”, a Program 3 Polskiego Radia – autorski magazyn Marka Niedźwieckiego „Markomania”. Najczęściej radio w soboty słuchane jest w domach – właśnie tam radio włącza 55,2 proc. słuchaczy, czyli ponad 16 milionów osób. W samochodzie radio ma włączone blisko 10 mln osób, a w pracy – 2,4 mln. Sobotni słuchacze to w większości ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Słuchalność radia wśród kobiet 2011
00:05 22.03.2012
... roku 2028 średnie wynagrodzenie kobiet będzie wyższe niż mężczyzn. Radio jest tym medium, dzięki któremu można dotrzeć w sposób skuteczny do adresata: ... deklaruje, że robi codzienne zakupy (źródło: Radio Track). Co czwarta kobieta (27 proc.) spędza z radiem co najmniej 6 godzin dziennie. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród kobiet w dni powszednie w ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
... urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu mediowego ... proc. w porównaniu do roku 2010. Szacowana wartość rynku to 7,5 mld zł. Radio było jednym z tych mediów, które zyskały najbardziej – wzrost wyniósł 6,1 proc. ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę