radio - wiadomości i porady tematyczne
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
09:18 17.02.2012
... cennikowe netto). Jak zaznacza Maciej Kundera, główny specjalista ds. mediów Polkomtela, w latach 2010-2011 radio było wykorzystywane przez tego operatora głównie w kampaniach Plus Mix i Plus ... Mix, z uwagi na specyfikę młodej grupy docelowej, wykorzystywaliśmy także formy konkursowe w radio” – tłumaczy Kundera. „Główną zaletą radia jest to, że jest ...
Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa -
Słuchalność radia w IV kw. 2011 wśród uczniów
00:05 05.02.2012
... raz dziennie. Ten wynik, z okresu październik-grudzień 2011, był najwyższy w całej historii badania Radio Track - od 2001 roku. Coraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ... targety, słuchają radia rano – przed wyjściem do szkoły. W dni powszednie po 7 rano radio włączone ma co piaty uczeń. Jednak w odróżnieniu od starszych grup, drugi ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Słuchalność radia w 2011 r.
00:15 21.01.2012
... że w 2011 roku średnio każdego dnia radio włączało 24,3 mln słuchaczy. Według najnowszych badań Radio Track, w 2011 roku zasięg dzienny radia ... komercyjnej ten odsetek jest jeszcze wyższy i w 2011 roku wynosił 43,9 proc. Najwyższe zasięgi radio notuje w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców targetach wśród osób dobrze wykształconych, zajmujących ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
10:04 16.11.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
00:21 08.10.2011
... przypadło na radio (dane cennikowe, Kantar Media). Radio jako jedyne z mediów tradycyjnych zanotowało dynamikę wzrostową rok do roku – wydatki reklamodawców sezonowych na radio w ... dodaje. Unilever Polska, właściciel marki Algida, w kampanii tych lodów wykorzystuje radio przede wszystkim jako uzupełnienie zasięgu kampanii telewizyjnej, dzięki czemu ...
Tematy: radio, radio Track, reklama w radio, reklama radiowa -
Czas słuchania radia dłuższy w wakacje
10:35 19.09.2011
... mieć dostęp do co najmniej kilku, a często do kilkunastu czy kilkudziesięciu rozgłośni. Radio może towarzyszyć na plaży, podczas górskich wycieczek, nad jeziorem. Jest obecne w ... osób w wieku 15-75 lat. Zasięg tygodniowy wynosił 94,6 proc. Wszystkie dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Wydłuża się czas słuchania radia
10:54 07.09.2011
... . Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. - podał Komitet Badań Radiowych. Radio jest jednym z najczęściej używanych mediów, średnio każdego dnia skupia 79,7 proc. Polaków w wieku 15-75 ... tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest jedynym, ciągłym ...
Tematy: radio, słuchalność radia, słuchacze radiowi, radio Track -
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
11:26 29.08.2011
... reklamowych banków. Według przedstawicieli banków radio najlepiej się sprawdza właśnie w przypadku kampanii prosprzedażowych. „Radio to medium »gorące«, doskonałe do ... hipotecznych” – tłumaczy Marcin Sawicki. Do promowania konkretnych produktów i akcji wykorzystuje radio również Polbank. Rzadziej to medium stosowane jest przez tego marketera do ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Kultura w Polsce w 2010 r.
12:52 27.07.2011
Według stanu w dniu 31 XII 2010 r. w Polsce działały 782 muzea, 370 galerii i salonów sztuki, 183 teatry i instytucje muzyczne, 443 kina oraz 8342 biblioteki publiczne i filie biblioteczne. W 2010 r. zmalała nieznacznie w stosunku do roku 2009 liczba czytelników w bibliotekach, liczba zwiedzających galerie i salony sztuki, a także liczba widzów w ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Słuchalność radia w I połowie 2011 r.
00:05 24.07.2011
... 2010 roku było to 80,8 proc. Polaków). Najwyższe zasięgi radio notuje w kategoriach wiekowych najistotniejszych dla reklamodawców wśród osób dorosłych, w wieku 25-39 ... ,8 proc w najstarszym targecie 60-75 lat: 73,1 proc. Pod względem wykształcenia radio notuje najwyższe zasięgi wśród osób najlepiej wykształconych. Dziennie radia w pierwszym półroczu ...
Tematy: radio, rozgłośnia słuchalność, radio Track, Komitet Badań Radiowych