reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Badania cross-mediowe
00:24 26.05.2004
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz firma badawcza Gemius SA opracowały metodologię pozwalającą optymalizować wydatki na kampanie reklamowe prowadzone w kilku mediach jednocześnie. gemiusCrossEffect – badanie typu cross-media – to narzędzie badawcze służące do optymalizacji wydatków na Internet w media planie ...
Tematy: badania cross-mediowe, kampanie reklamowe, reklama internetowa -
Internet i Mobile 2003
00:01 01.05.2004
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Analiza zagadnień zawartych w raporcie ma na celu określić miejsce ...
Tematy: internet, technologie mobilne, reklama, reklama internetowa -
ARBOzasięg kontra portale
13:55 07.04.2004
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...
Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie -
IAB o polskiej e-reklamie
00:03 31.03.2004
26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje ...
Tematy: e-reklama, reklama internetowa, iab, rynek reklamy -
Linki sponsorowane w NetSprint
00:57 24.02.2004
... osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy, również w Polsce reklama w wyszukiwarkach powinna się cieszyć coraz większą popularnością.
Tematy: linki sponsorowane, netsprint.pl, netsprint, wyszukiwarki -
Koniec pop-upów?
10:20 20.01.2004
... oczekuje zapowiadanej na lato "łaty" Service Pack 2 dla Windowsa XP. Doda ona możliwość blokowania pop-upów do standardowych opcji Internet Explorera. Reklama internetowa przeżywa trudne chwile: coraz więcej krajów (w tym Polska) stosuje prawne obostrzenia dotyczące rozsyłania reklam pocztą elektroniczną, a Internauci coraz skuteczniej walczą ...
Tematy: pop-up, reklama, reklama internetowa, reklama pop-up -
Internet - wymagające medium
00:13 21.11.2003
... e-zakupów. To korzystne zjawisko - dla pokolenia dzisiejszych nastolatków bankowość internetowa, wirtualny uniwersytet (najciekawszy projekt tego typu - Polski Uniwersytet ... oferty. Przez kontekst rozumiemy dobranie odpowiedniego otoczenia, w jakim zaistnieje reklama. Np. nieistotne dla szukającego repertuaru kinowego internauty oferty nowej ...
Tematy: marketing, reklama internetowa, marka -
"Rich media" w natarciu
00:04 02.05.2003
Co czwarta reklama w Internecie zawiera treści wideo, audio lub animacje, czyli tzw. techniki "rich media". Pod koniec bieżącego roku wskaźnik ten wzrośnie do ...
Tematy: reklama internetowa, rich media
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- sztuczna inteligencja