reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
09:15 24.12.2021
... w obszarze digital. Firmy musiały dostosować się do nowych wzorców zachowań konsumenckich, przenosząc się na platformy internetowe lub wzmacniając swoją obecność w Internecie. W rezultacie wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o 100 milionów euro (lub 1% rok do roku), czyniąc z internetu jedyny obszar mediów, który wyszedł ...
Tematy: branża reklamowa, wydatki na reklamę, reklama w internecie, reklama online -
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... wydatków na reklamę w internecie. Na jego potrzeby za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te ... wzrósł o 17%. W okresie tym ogólny obraz polskiej reklamy w internecie nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) z prawie połową ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
... w pierwszym kwartale 2021 r. o 11,7 mln zł, czyli 1,3%. Mimo lekkiego spadku, reklama telewizyjna bardzo dobrze radzi sobie w nowej pandemicznej rzeczywistości. Po załamaniu ... ciągu pierwszego kwartału 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
Reklama w internecie nie oparła się wprawdzie negatywnym konsekwencjom pandemii, ale szybko okazało ... swoją potęgę. W USA wartość rynku reklamy w internecie wzrosła o ponad 12%. W roku 2020 ogólny obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal nad Wisłą dominuje reklama graficzna (display oraz wideo) z prawie połową udziałów ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
... 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% ... kwartał nieco ponad 1% spadku. W skali całego 2020 roku jedynie budżety reklamowe lokowane w internecie były wyższe w stosunku do 2019 roku o 4,6%, pozostałe media zdecydowanie bardziej ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... 5 mld zł. Ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna (obejmująca formaty statyczne oraz wideo) z udziałem na poziomie 43%. ... wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
... 24 respondentów). Podmioty te raportują dane finansowe w badaniu IAB Polska/ PwC AdEx , będące podstawą do szacunków wartości polskiego rynku reklamy w internecie. Część wywiadów przeprowadzono także z reklamodawcami (21 wywiadów) oraz innymi firmami (14 respondentów) związanymi z ekosystemem komunikacji cyfrowej. Badanie zrealizowano na platformie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- media
- UOKiK
- ochrona konsumentów
- budownictwo
- źródła przychodów podatkowych
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- badania internautów
- marki
- podatek od najmu
- decyzje zakupowe
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online