reklama w motoryzacji - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w motoryzacji IX 2006
00:48 08.11.2006
We wrześniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie ponad 69,8 mln zł - wynika z danych firmy Expert-Monitor, przytaczanych w raporcie Instytutu Samar. Dla porównania, kwota przeznaczona na ten sam cel rok wcześniej osiągnęła poziom prawie 59,8 mln zł. Największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VIII 2006
10:41 22.09.2006
... samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w sierpniu najwięcej, zwyciężył spot Toyoty Yaris. Wydatki na akcję wyniosły 656 tys. zł, a reklama została wyemitowana 107 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Fiata Cromy. Materiał został pokazany w stacjach ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VII 2006
13:24 23.08.2006
... reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, zwyciężył 60-sekundowy spot Forda S-MAX. Wydatki na akcję wyniosły ponad milion zł, a reklama została wyemitowana 6 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
12:29 04.07.2006
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ...
Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe -
Reklama w motoryzacji 2005
00:55 21.03.2006
W roku 2005 wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach (telewizja, radio, gazety i magazyny) wyniosły w sumie prawie 573,9 mln zł - podaje Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Rok wcześniej kwota przeznaczona na ten cel osiągnęła poziom 598,2 mln zł. W roku 2005 największe kwoty na ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji IX 2005
00:32 25.10.2005
... Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 63 mln 637 tys. zł. Najwięcej kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadło gazetom (20,5 mln zł), a tuż obok uplasowały się stacje telewizyjne (20,1 mln zł) i radiowe (9,5 mln zł) oraz magazyny (9,2 mln ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VIII 2005
00:01 22.09.2005
... Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 30 mln 520 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom (9,3 mln zł), a dalej uplasowały się stacje radiowe (4,1 mln zł), magazyny (3,3 mln zł) i telewizja (2,7 mln zł). Wydatki na reklamę ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VII 2005
10:56 19.08.2005
... samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, przewodzi spot Renault Megane. Koszty wyniosły prawie 1,3 mln zł. Ta sama reklama była również najczęściej emitowanym w lipcu spotem motoryzacyjnym. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 373 razy. Podobny ranking po pierwszych siedmiu ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VI 2005
12:48 25.07.2005
... Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 47 mln 91 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła tym razem gazetom (23,3 mln zł), a dalej uplasowała się telewizja (15,5 mln zł), magazyny (15,1 mln zł) oraz radio ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji V 2005
00:32 24.06.2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród producentów samochodów osobowych zajęła w maju firma General Motors Polska - informuje Instytut Samar. W rankingu za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji, maj 2005