reklama w radio - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
09:40 19.04.2012
... swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, źródło: Kantar Media). Radio miało kilkukrotnie większy udział w motoryzacyjnym torcie reklamowym od gazet, kina czy ... czy też w okresie wyjazdów weekendowych lub urlopowych” – podkreśla Grzegorz Paszta. „Radio umożliwia reklamodawcom bardzo szybką reakcję i działania, pozwala nam stworzyć w krótkim ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
... urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu mediowego ... proc. w porównaniu do roku 2010. Szacowana wartość rynku to 7,5 mld zł. Radio było jednym z tych mediów, które zyskały najbardziej – wzrost wyniósł 6,1 proc. ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Telekomy a reklama radiowa 2011
09:18 17.02.2012
... cennikowe netto). Jak zaznacza Maciej Kundera, główny specjalista ds. mediów Polkomtela, w latach 2010-2011 radio było wykorzystywane przez tego operatora głównie w kampaniach Plus Mix i Plus ... Mix, z uwagi na specyfikę młodej grupy docelowej, wykorzystywaliśmy także formy konkursowe w radio” – tłumaczy Kundera. „Główną zaletą radia jest to, że jest ...
Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa -
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
10:04 16.11.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
00:21 08.10.2011
... przypadło na radio (dane cennikowe, Kantar Media). Radio jako jedyne z mediów tradycyjnych zanotowało dynamikę wzrostową rok do roku – wydatki reklamodawców sezonowych na radio w ... dodaje. Unilever Polska, właściciel marki Algida, w kampanii tych lodów wykorzystuje radio przede wszystkim jako uzupełnienie zasięgu kampanii telewizyjnej, dzięki czemu ...
Tematy: radio, radio Track, reklama w radio, reklama radiowa -
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
11:26 29.08.2011
... PRODUKTEM Według raportu reklamy kredytów pochłaniają dwie trzecie wszystkich radiowych wydatków reklamowych banków. Według przedstawicieli banków radio najlepiej się sprawdza właśnie w przypadku kampanii prosprzedażowych. „Radio to medium »gorące«, doskonałe do akcji promocyjnych. Przez nas bywa wykorzystywane jako wiodące medium na przykład ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Biura podróży a reklama radiowa
09:52 17.06.2011
... przez klienta” – mówi Haładus cytowany w raporcie AdBranch. Również Exim Tours, które w ub.r. przeprowadziło kilka dużych kampanii reklamowych, w każdej z nich wykorzystywało radio jako istotny element mediamiksu. Z lokalnych rozgłośni korzysta Biuro Podróży Triada. „Bardzo często współpracujemy z radiami lokalnymi, bo zauważyliśmy, że to najlepiej ...
Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa -
Reklama radiowa 2007
00:03 11.02.2008
O ponad 20 proc. wzrosły w 2007 r. wpływy reklamowe nadawców radiowych w porównaniu z 2006 r. - wynika z danych Expert Monitor. Rozgłośnie radiowe należące do spółki Broker FM miały w 2007 r. 419,19 mln zł wpływów z reklam. Stacje zarobiły o 8,99 proc. więcej niż w 2007 r. Wpływy reklamowe stacji Eurozetu wyniosły w 2007 r. 406,44 mln zł i były o ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2007
01:27 23.10.2007
... reklamach niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost ... (wzrost o 9,23 proc.), a Jedynki – 4,09 mln zł (spadek o 2,52 proc.). Natomiast Radio Złote Przeboje Warszawa miało 2,8 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 1,72 proc.). W ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa VI 2007
11:42 25.07.2007
... spadek przychodów o 4,37 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 166,28 mln zł, czyli o 1,97 proc. więcej niż przed ... rozgłośni kształtowały się na poziomie 23,68 mln zł (spadek o 14,41 proc.). Radio Eska Warszawa miało 21,78 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 23,59 proc. w ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę