reklama radiowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
10:10 02.09.2024
... od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... nim przyszło hamowanie wzrostu. Ponadto w 2023 r. prawdziwym czarnym koniem rynku reklamy okazała się reklama zewnętrzna, która skończyła ten z rok z dwucyfrowym wzrostem (17%), dużo powyżej rynkowych oczekiwań. Również reklama radiowa cieszyła się dużą popularnością wśród reklamodawców i podobnie jak outdoor, osiągnęła w 2023 r. dwucyfrowy wzrost ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
12:25 19.09.2023
Wiosna i lato to tradycyjnie już okres, w którym branża turystyczna intensyfikuje swoje działania reklamowe. Nie inaczej było i w tym roku - wynika z analizy wyników badań gemiusAdRea oraz Mediapanel. Jej autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe emitowane online, w telewizji oraz w radiu, a także przyjrzeli się ruchowi na stronach z kategorii " ...
Tematy: rynek reklamy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
10:38 14.10.2014
... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w odwrocie
12:04 04.12.2013
... mają wprost proporcjonalne przełożenie na zainteresowanie internautów. Najlepiej obrazuje to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa (mniej niż 5000 publikacji). Największe wydatki na reklamę poniosło PZU ...
Tematy: wydatki na reklamę, wydatki na reklamę online, reklama, reklama internetowa -
Rynek reklamy - prognozy
00:10 02.12.2012
... upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która już teraz jest szeroko wykorzystywana. Z badań wynika, że przeznaczane na nią wydatki wynoszą już teraz 7,9 procenta z całości. W ciągu ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
09:40 19.04.2012
W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. - 321,2 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Niektórzy marketerzy wydawali jednak na kampanie radiowe nawet połowę swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
... roku wzrosła liczba radiowych marketerów z 9,1 tys. w 2010 roku do 9,3 tys. w ubiegłym. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest jedynym, ciągłym badaniem słuchalności stacji radiowych w Polsce.
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Telekomy a reklama radiowa 2011
09:18 17.02.2012
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ...
Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa