reklama radiowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
... roku wzrosła liczba radiowych marketerów z 9,1 tys. w 2010 roku do 9,3 tys. w ubiegłym. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest jedynym, ciągłym badaniem słuchalności stacji radiowych w Polsce.
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Telekomy a reklama radiowa 2011
09:18 17.02.2012
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ...
Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa -
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
10:04 16.11.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
00:21 08.10.2011
W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań Radiowych. Marketerzy z branż tradycyjnie ...
Tematy: radio, Radio Track, reklama w radio, reklama radiowa -
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
11:26 29.08.2011
... jest to najwięcej wśród głównych reklamodawców w branży. „Nasza ponadprzeciętna aktywność radiowa wynika z dwóch przyczyn: stosowania radia jako medium wiodącego przy krótkich ... i największych marketerów. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Biura podróży a reklama radiowa
09:52 17.06.2011
Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową - to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród tour operatorów było TUI Poland - wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Jak podaje raport, w całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe ...
Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa -
Reklama radiowa 2007
00:03 11.02.2008
... niż w 2007 r. Wpływy reklamowe stacji Eurozetu wyniosły w 2007 r. 406,44 mln zł i były o 14,53 proc. wyższe niż w 2006 r. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 389,1 mln zł, czyli o 44,96 proc. więcej niż w 2006 r. Stacje radiowe Agory miały 194,95 ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2007
01:27 23.10.2007
Większość rozgłośni radiowych zarobiło we wrześniu br. więcej na reklamach niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Radio Zet we wrześniu br. miało 36,32 mln zł wpływów z reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa VI 2007
11:42 25.07.2007
... zł wpływów reklamowych (wzrost o 23,59 proc. w stosunku do ubiegłego roku), Eska Wrocław - 21,08 mln zł (wzrost o 56 proc.), radiowa Jedynka - 18,16 mln zł (spadek o 17,39 proc.), Eska Poznań - 16,08 mln zł (wzrost o 32,86 proc.), Hit ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa V 2007
01:07 26.06.2007
... ubiegłego roku), Eska Wrocław - 3,96 mln zł (wzrost o 63,28 proc.), Hit FM - 2,99 mln zł (wzrost o 34,03 proc.), radiowa Jedynka - 2,99 mln zł (spadek o 29,41 proc.), Eska Poznań - 2,9 mln zł (wzrost o 43,2 proc.), Eska Łódź - 2,66 mln zł ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę