reklama w wyszukiwarkach - wiadomości i porady tematyczne
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
01:22 16.11.2006
... wyszukiwarkach w Europie rosną, i to dzięki najlepszemu z możliwych powodów - Europejczycy kupują coraz więcej ... wszystkich europejskich wydatków na reklamę. Ten wzrost w dużej mierze został spowodowany przez marketing internetowy w wyszukiwarkach (SEM). Jego udział w całkowitych wydatkach na reklamę online wzrośnie z 41 proc. w 2005 roku do około ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, e-commerce, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online -
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
13:45 18.10.2006
... specjalisty. Co jednak zrobić, gdy konkurencja wykorzystuje tę nazwę w wyszukiwarkach internetowych do promocji własnego produktu? Jak ograniczyć ryzyko, że nasi potencjalni ... w postaci linków sponsorowanych. Oprócz dwóch ofert książek – poradników, była tam reklama produktu bezpośrednio konkurującego. Sam ten fakt mnie nie zdziwił, wszak konkurencja ...
Tematy: marka, reklama w wyszukiwarkach, linki sponsorowane, nazwa handlowa -
Rośnie rynek reklamy online
13:40 05.10.2006
... zł, z czego 78% stanowiła sprzedaż reklam. Wobec coraz większego znaczenia reklamy w wyszukiwarkach - która, jak narzekają niektórzy, coraz mniej będzie miała wspólnego z czystymi ... Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, reklama w wyszukiwarkach -
Przeglądarka Browzar to adware?
11:05 07.09.2006
... wyszukiwania ukaże się “Nagrania BBC w eBay”. Pod linkiem będzie podpis, że link jest sponsorowany, co oznacza, że jest to płatna reklama. Kolejne linki kierują użytkownika do stron BBC. Negatywna reakcja Płatne linki sponsorowane generowane są przez program znany jako “Overture” stworzony ...
Tematy: Browzar, internet explorer, adware, Mozilla Firefox -
Przymierze przeciw Google
13:40 17.08.2006
Oto czego dziś XIX-wieczna historia może nauczyć firmy internetowe. Książe Klemens Von Metternich, minister spraw zagranicznych Austriackiego Imperium w okresie panowania Napoleona nie miałby problemu z rozpoznaniem Google. Najpopularniejsza wyszukiwarka świata najbardziej przypominałaby mu Francję Napoleona, która upokorzyła Austrię oraz inne ...
Tematy: Google, eBay, Yahoo, MSN -
IAB opracuje standardy pay per click
00:27 11.08.2006
... reklamę, stało się podstawowym podejściem coraz większej części reklam "online" i jest podstawą systemów reklamowych w wyszukiwarkach Google, Yahoo oraz Microsoft. Jednakże, firmy internetowe były zasypywane pytaniami reklamodawców, którzy są ... już standardy określające sposób, w jaki firmy internetowe mają liczyć "odsłony", czyli ile razy reklama ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud, fałszywe kliknięcia -
Google wchodzi do MySpace
00:03 10.08.2006
MySpace, najszybciej rozwijający się portal "towarzyski", zaczął współpracę z największą wyszukiwarką - Google, w zakresie wyszukiwania i reklamy. Gwałtowny wzrost MySpace, w której rejestruje się codziennie ponad 250 tysięcy nowych internautów, zmienił MySpace w jednego z najatrakcyjniejszych sprzymierzeńców wyszukiwarek, które szukają nowych ...
Tematy: MySpace, serwisy społecznościowe, social networking, wyszukiwarka Google -
Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa
12:33 25.07.2006
... za każde kliknięcie. Według jednego z ostatnich raportów, oszukańcze kliknięcia stanowią 14 proc. z całej działalności reklamowej w wyszukiwarkach. Ostrzeżenia dotyczące słabości systemu reklamy w wyszukiwarkach zostały wydane przez Alexandra Tuzhilina, profesora systemów informatycznych na Uniwersytecie w Nowym Yorku. Został on wyznaczony do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud -
Internetowe oszustwa w pay-per-click
13:47 09.07.2006
... reklamodawców, a 500 milionów dolarów to pieniądze, których reklamodawcy już nie wydadzą na reklamę typu pay-per-click. Reklama typu pay-per-click jest podstawowym źródłem dochodów dla Google i dużym wkładem w dochody dla Yahoo. Badanie ... kart kredytowych, żeby zbadać rzeczywiste rozmiary fałszywych kliknięć i ich wpływ na reklamę w wyszukiwarkach ...
Tematy: click fraud, pay per click, rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online -
Walka na rynku reklamy kierowanej
00:03 05.05.2006
... oferta Microsoftu ma przekonać reklamodawców, że może być ona początkiem likwidowania szerokiej przepaści między Microsoftem i Google, którego dominacja w branży reklamy w wyszukiwarkach, daje mu także większy wpływ na rynek interaktywnej reklamy kierowanej. Przychody Google z wyszukiwania reklam wzrosły o 80 proc. w ostatnim kwartale. W tym ...
Tematy: Microsoft, Google, reklama w internecie, reklama kierowana
Podobne tematy:
- e-commerce
- deweloperzy
- badania internautów
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- Microsoft
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- marka
- SEO
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- adware
- e-reklama
- rynek reklamy online
- przeglądarki internetowe
- serwisy społecznościowe