reklama wielkoformatowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu
09:07 31.08.2016
... kosztów dostosowania urządzeń w krótkim okresie. Stąd też długość czasu przejściowego powinna być ustalona racjonalnie i uwzględniać również te czynniki. Zagraniczne inspiracje Reklama wielkoformatowa pojawia się wielu zakątkach świata. Jest sytuowana zarówno na budynkach mieszkalnych, jak i najbardziej znanych zabytkach. Nie stanowi to problemu ...
Tematy: ustawa krajobrazowa, dochody z reklamy, reklama, tablice reklamowe -
Dworzec Centralny znów z reklamą wielkoformatową
08:05 31.12.2015
... elewacji Dworca Centralnego w Warszawie pojawi się wielkoformatowa reklama o powierzchni 420 mkw. Tym samym PKP wraca do wynajmu ściany od strony al. Jana Pawła ... al. Jana Pawła II będzie miała 51 na 8,25 m. Na wielkim formacie pojawi się reklama jednej z firm telekomunikacyjnych, ale już w lutym zostanie zastąpiona inną grafiką. Ściana jest póki co ...
Tematy: Dworzec Centralny, reklama wielkoformatowa, reklama, PKP -
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
00:16 12.02.2013
W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
11:19 12.11.2012
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
11:30 09.08.2012
II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
10:37 11.05.2012
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
10:26 20.02.2012
Spółka CAM Media S.A. zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. To kolejne opracowanie analityczne opracowane przez firmę. Pierwszy raport dotyczący tego rynku ukazał się w maju 2010 r. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł, wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor