outdoor - wiadomości i porady tematyczne
-
Outdoor w badaniu Mediapanel
09:52 10.10.2024
... outdoor, w tym nośniki tradycyjne (OOH) i cyfrowe (Digital OOH). Jest to wspólna inicjatywa reprezentantów rynku ... , gdzie firmy mówiły różnymi, często nieprzystającymi do siebie wynikami i wskaźnikami. Od dzisiaj, poprzez Mediapanel, outdoor staje się porównywalny z innymi mediami. Chciałbym również podziękować firmom outdoorowym za docenienie naszej ...
Tematy: Mediapanel, outdoor, reklama zewnętrzna, OOH -
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
09:21 20.12.2018
W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na digital OOH wzrosły w tym roku ...
Tematy: reklama zewnętrzna, rynek reklamy, reklama cyfrowa, outdoor -
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
00:16 12.02.2013
W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
11:19 12.11.2012
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
11:30 09.08.2012
II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
10:37 11.05.2012
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
10:26 20.02.2012
Spółka CAM Media S.A. zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. To kolejne opracowanie analityczne opracowane przez firmę. Pierwszy raport dotyczący tego rynku ukazał się w maju 2010 r. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł, wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Rynek reklamowy 2006
13:19 07.02.2007
Na reklamę wydano w 2006 r. 5,5 mld złotych, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Reklama w internecie nadal na prowadzeniu - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Obiecujące perspektywy dla reklamy
00:31 11.12.2006
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna -
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
00:23 07.12.2006
Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa