eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyoutdoor

outdoor - wiadomości i porady tematyczne

  • Outdoor zyskuje, telewizja traci

    Outdoor zyskuje, telewizja traci

    10:39 24.07.2006

    ... media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną ... 28 procentowy wartościowy wzrost wydatków na media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). W tym samym czasie wydatki na telewizję wzrosły wartościowo o 27 ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: