eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • TVP zapłaci karę za reklamy

    TVP zapłaci karę za reklamy

    00:25 30.09.2014

    Telewizja Polska będzie musiała zapłacić karę w wysokości 100 tysięcy złotych. Przyczyna? Za dużo reklam w serialach. Karę w tej wysokości wymierzyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła audycje nadane 2 kwietnia 2014 r. przez TVP 1 w godz. 17:30-18:30 oraz przez TVP 2 w godz. 20:30-22:00. Według ...

    Tematy: TVP, Telewizja Polska, reklama, KRRiT
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    13:21 25.09.2014

    ... globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video ... 2016 roku wydatki na mobile będą rosły średnio o 51% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 8% rocznie. Analitycy ZenithOptimedia szacują ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Dopasowana reklama trafia w target

    Dopasowana reklama trafia w target

    00:40 12.09.2014

    ... razie tylko w Internecie. Ale to kierunek, w którym zmierza współczesna reklama. Obrazek zamieszczony w Daily doskonale obrazuje poziom irytacji konsumentów. Nie ... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ...

    Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy
  • Apteka online: jakie oprogramowanie?

    Apteka online: jakie oprogramowanie?

    11:30 11.09.2014

    ... realizacją mogą być problemy. Ustawa wywołuje wątpliwości, ponieważ przedsiębiorca nie może być pewny, czy jego działanie nie zostanie zinterpretowane jako reklama. Część przedsiębiorców koncentruje się na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając ...

    Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama
  • Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.

    13:55 19.08.2014

    ... negatywnego trendu. Przykładem ma być jesienny debiut nowego magazynu dla kobiet wydawnictwa Edipresse - „Uroda życia”. Pomimo rekordowej frekwencji w pierwszym półroczu reklama kinowa nie zdołała zatrzymać spadków. Pozostaje mieć nadzieję, że siła przyciągania jesiennych premier wystarczy do odwrócenia negatywnego trendu. Szacunki polskiego ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

    09:33 06.08.2014

    ... niespełna 11,5 mln zł. W eterze najczęściej można było usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników i czasopism najchętniej inwestował Getin Holding (3,6 mln zł) oraz PZU ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne

    11:38 31.07.2014

    ... internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego wideo ...

    Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama
  • Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy

    10:55 17.07.2014

    Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014

    01:10 21.06.2014

    ... na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Marketing bezpośredni - direct mailing

    Marketing bezpośredni - direct mailing

    00:33 13.06.2014

    ... ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) reklama z kanałem zwrotnej odpowiedzi (np. reklama z podaniem telefonu i adresu, pod którym można dokonać zakupu, reklama prasowa zawierająca kupon zamówieniowy). Cechą wspólną tych działań jest to ...

    Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 ... 30 ... 39

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: