reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
TVP zapłaci karę za reklamy
00:25 30.09.2014
Telewizja Polska będzie musiała zapłacić karę w wysokości 100 tysięcy złotych. Przyczyna? Za dużo reklam w serialach. Karę w tej wysokości wymierzyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła audycje nadane 2 kwietnia 2014 r. przez TVP 1 w godz. 17:30-18:30 oraz przez TVP 2 w godz. 20:30-22:00. Według ...
Tematy: TVP, Telewizja Polska, reklama, KRRiT -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
13:21 25.09.2014
... globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video ... 2016 roku wydatki na mobile będą rosły średnio o 51% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 8% rocznie. Analitycy ZenithOptimedia szacują ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Dopasowana reklama trafia w target
00:40 12.09.2014
... razie tylko w Internecie. Ale to kierunek, w którym zmierza współczesna reklama. Obrazek zamieszczony w Daily doskonale obrazuje poziom irytacji konsumentów. Nie ... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ...
Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy -
Apteka online: jakie oprogramowanie?
11:30 11.09.2014
... realizacją mogą być problemy. Ustawa wywołuje wątpliwości, ponieważ przedsiębiorca nie może być pewny, czy jego działanie nie zostanie zinterpretowane jako reklama. Część przedsiębiorców koncentruje się na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając ...
Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama -
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
13:55 19.08.2014
... negatywnego trendu. Przykładem ma być jesienny debiut nowego magazynu dla kobiet wydawnictwa Edipresse - „Uroda życia”. Pomimo rekordowej frekwencji w pierwszym półroczu reklama kinowa nie zdołała zatrzymać spadków. Pozostaje mieć nadzieję, że siła przyciągania jesiennych premier wystarczy do odwrócenia negatywnego trendu. Szacunki polskiego ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
09:33 06.08.2014
... niespełna 11,5 mln zł. W eterze najczęściej można było usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników i czasopism najchętniej inwestował Getin Holding (3,6 mln zł) oraz PZU ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
11:38 31.07.2014
... internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego wideo ...
Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama -
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
10:55 17.07.2014
Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
01:10 21.06.2014
... na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Marketing bezpośredni - direct mailing
00:33 13.06.2014
... ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) reklama z kanałem zwrotnej odpowiedzi (np. reklama z podaniem telefonu i adresu, pod którym można dokonać zakupu, reklama prasowa zawierająca kupon zamówieniowy). Cechą wspólną tych działań jest to ...
Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- VAT naliczony
- e-commerce
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy