reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
11:30 11.09.2014
... realizacją mogą być problemy. Ustawa wywołuje wątpliwości, ponieważ przedsiębiorca nie może być pewny, czy jego działanie nie zostanie zinterpretowane jako reklama. Część przedsiębiorców koncentruje się na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając ...
Tematy: prawo farmaceutyczne, branża farmaceutyczna, apteki, reklama -
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
13:55 19.08.2014
... negatywnego trendu. Przykładem ma być jesienny debiut nowego magazynu dla kobiet wydawnictwa Edipresse - „Uroda życia”. Pomimo rekordowej frekwencji w pierwszym półroczu reklama kinowa nie zdołała zatrzymać spadków. Pozostaje mieć nadzieję, że siła przyciągania jesiennych premier wystarczy do odwrócenia negatywnego trendu. Szacunki polskiego ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
09:33 06.08.2014
... niespełna 11,5 mln zł. W eterze najczęściej można było usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników i czasopism najchętniej inwestował Getin Holding (3,6 mln zł) oraz PZU ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
11:38 31.07.2014
... internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego wideo ...
Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama -
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
10:55 17.07.2014
Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
01:10 21.06.2014
... na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Marketing bezpośredni - direct mailing
00:33 13.06.2014
... ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) reklama z kanałem zwrotnej odpowiedzi (np. reklama z podaniem telefonu i adresu, pod którym można dokonać zakupu, reklama prasowa zawierająca kupon zamówieniowy). Cechą wspólną tych działań jest to ...
Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing -
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
09:37 10.06.2014
... r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej (średniorocznie tempo ponad 15%). Przewidujemy, że w 2018 r. reklama telewizyjna utraci swoją dotychczasową dominującą pozycję na rzecz reklamy internetowej. Główne trendy rynku w Polsce i na świecie Rynek treści wideo Istotnym ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Nadchodzi reklama osobista
12:48 03.06.2014
... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
09:45 30.05.2014
Budżety na promocję w finansach stopniały, lecz w przypadku największych graczy trudno mówić o zaciskaniu pasa. W pierwszym kwartale 2014 r. instytucje finansowe przeznaczyły na reklamę w telewizji, radiu i prasie ponad 270 mln zł. To o 15 procent mniej niż rok wcześniej i o niemal połowę mniej niż w poprzednim kwartale. Jak wynika z danych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- ataki hakerów
- e-commerce
- monitoring mediów
- cyberataki
- deweloperzy