reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
10:55 17.07.2014
Sektor finansowy tnie budżety reklamowe - wynika z najnowszych danych przedstawionych przez dom mediowy Equinox Polska, należący do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W okresie styczeń-kwiecień bieżącego roku wydatki sięgnęły niemal 500 milionów złotych, co jest wynikiem o 8 procent gorszym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
01:10 21.06.2014
... na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Marketing bezpośredni - direct mailing
00:33 13.06.2014
... ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) reklama z kanałem zwrotnej odpowiedzi (np. reklama z podaniem telefonu i adresu, pod którym można dokonać zakupu, reklama prasowa zawierająca kupon zamówieniowy). Cechą wspólną tych działań jest to ...
Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing -
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
09:37 10.06.2014
... r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej (średniorocznie tempo ponad 15%). Przewidujemy, że w 2018 r. reklama telewizyjna utraci swoją dotychczasową dominującą pozycję na rzecz reklamy internetowej. Główne trendy rynku w Polsce i na świecie Rynek treści wideo Istotnym ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Nadchodzi reklama osobista
12:48 03.06.2014
... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
09:45 30.05.2014
Budżety na promocję w finansach stopniały, lecz w przypadku największych graczy trudno mówić o zaciskaniu pasa. W pierwszym kwartale 2014 r. instytucje finansowe przeznaczyły na reklamę w telewizji, radiu i prasie ponad 270 mln zł. To o 15 procent mniej niż rok wcześniej i o niemal połowę mniej niż w poprzednim kwartale. Jak wynika z danych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Reklamy piwa I kw. 2014
11:50 14.05.2014
W trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku wyemitowano aż 274 nowe reklamy piwa. Ich zgodność z etyką przeanalizował Instytut Monitorowania Mediów, który cyklicznie już monitoruje zgodność przekazów reklamowych piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Okazuje się, że żaden ze spotów nie wzbudza zastrzeżeń. Jak już wspomniano we wstępie, raport ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
00:59 17.04.2014
... odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ...
Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych -
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
12:17 11.04.2014
Ferrero, producent przysmaków z serii Kinder, to wśród wytwórców czekolady zdecydowany lider pod względem wydatków na reklamę. Tylko w I kwartale bieżącego roku jego budżet reklamowy przekroczył 6 milionów złotych. Okazuje się jednak, że ta inwestycja nie przełożyła się na liczbę wzmianek w internecie, gdzie zdecydowanie królują Milka (Mondelez) ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada -
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
10:38 11.04.2014
Globalne firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w najnowszym raporcie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża telekomunikacyjna
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- VAT naliczony
- e-commerce
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy