eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    Rynek mediów i reklamy 2014-2018

    09:37 10.06.2014

    ... r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej (średniorocznie tempo ponad 15%). Przewidujemy, że w 2018 r. reklama telewizyjna utraci swoją dotychczasową dominującą pozycję na rzecz reklamy internetowej. Główne trendy rynku w Polsce i na świecie Rynek treści wideo Istotnym ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Nadchodzi reklama osobista

    Nadchodzi reklama osobista

    12:48 03.06.2014

    ... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.

    Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.

    09:45 30.05.2014

    Budżety na promocję w finansach stopniały, lecz w przypadku największych graczy trudno mówić o zaciskaniu pasa. W pierwszym kwartale 2014 r. instytucje finansowe przeznaczyły na reklamę w telewizji, radiu i prasie ponad 270 mln zł. To o 15 procent mniej niż rok wcześniej i o niemal połowę mniej niż w poprzednim kwartale. Jak wynika z danych ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki
  • Reklamy piwa I kw. 2014

    Reklamy piwa I kw. 2014

    11:50 14.05.2014

    W trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku wyemitowano aż 274 nowe reklamy piwa. Ich zgodność z etyką przeanalizował Instytut Monitorowania Mediów, który cyklicznie już monitoruje zgodność przekazów reklamowych piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Okazuje się, że żaden ze spotów nie wzbudza zastrzeżeń. Jak już wspomniano we wstępie, raport ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?

    Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?

    00:59 17.04.2014

    ... odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ...

    Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych
  • Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

    Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

    12:17 11.04.2014

    Ferrero, producent przysmaków z serii Kinder, to wśród wytwórców czekolady zdecydowany lider pod względem wydatków na reklamę. Tylko w I kwartale bieżącego roku jego budżet reklamowy przekroczył 6 milionów złotych. Okazuje się jednak, że ta inwestycja nie przełożyła się na liczbę wzmianek w internecie, gdzie zdecydowanie królują Milka (Mondelez) ...

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada
  • Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013

    Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013

    10:38 11.04.2014

    Globalne firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w najnowszym raporcie ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża telekomunikacyjna
  • Wydatki na reklamę jednak w górę

    Wydatki na reklamę jednak w górę

    12:30 08.04.2014

    ... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji

    Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji

    22:25 04.03.2014

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji żąda od kilku stacji telewizyjnych wyjaśnień w sprawie emitowania przez nie w programach dla dzieci reklam artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana, czyli tzw. "śmieciowej żywności". Prawo, w szczególności ustawa o ...

    Tematy: reklama, telewizja, żywność, fast food
  • Nadchodzą nowe formy reklamy online

    Nadchodzą nowe formy reklamy online

    12:13 28.02.2014

    ... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... przebicia oferty konkurenta nie jest wykorzystywana maksymalna kwota, lecz o 1 eurocent wyższa. Reklama inteligentna to przyszłość promocji firm i marek w sieci. Nie tylko ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21 ... 30 ... 39

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: