reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
09:24 05.07.2010
Z pewnością każda osoba oglądająca telewizję zwróciła uwagę na zbyt głośne reklamy oraz na to, że bloki reklamowe są zdecydowanie głośniejsze niż programy, które nadawane są przed lub bezpośrednio po nich. Nadmierna głośność i nagłe skoki poziomu natężenia dźwięku naruszały komfort odbiorcy w czasie emisji programów, co niejednokrotnie zmuszało do ...
Tematy: głośne reklamy, bloki reklamowe, reklama, formy reklamy -
Gdzie można umieszczać plakaty wyborcze?
13:15 25.06.2010
W związku z trwającymi właśnie wyborami prezydenckimi oraz w nawiązaniu do zbliżających się jesiennych wyborów do rad miejskich, sejmików województw oraz wyborów prezydentów miast warto przyjrzeć się regulacji prawnej, która nakłada na komitety wyborcze kandydatów swoiste obowiązki w zakresie prowadzenia kampanii wyborczej, w tym też w zakresie ...
Tematy: plakaty wyborcze, wybory, naklejki reklamowe, ulotki reklamowe -
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
13:54 24.06.2010
... zmuszają do zakupów. Głównie podtrzymują świadomość istnienia określonych produktów. Jak powiedział Sergio Zyman, były wiceprezes Coca-Coli: Reklama, taka jaką znacie, jest już martwa. A zatem reklama to jedynie składowa marketingu. Bardzo często irytująca czy mdła, znacznie rzadziej interesująca, dramatycznie rzadko przebijająca się głębiej ...
Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama -
Prawo reklamy: jak działa?
12:49 28.05.2010
... emocje - najlepiej skrajne, w praktyce najczęściej bywa bardzo trudne. Współcześnie reklamy subtelne i delikatne przestają być skuteczne, a oczywistym celem przekazu ma być reklama produktu lub usług. Założeniem dobrej strategii reklamowej jest bycie widocznym. Im więcej, tym lepiej, nawet kosztem początkowej niechęci potencjalnych nabywców ...
Tematy: naklejki reklamowe, ulotki reklamowe, reklama, reklamy -
Product placement po polsku
13:26 10.05.2010
Każdy pewnie pamięta charakterystyczne okulary Ray Bany noszone w kolejnych filmach przez Toma Cruise'a. Ten klasyczny przykład product placement powinien być doskonałym przykładem dla polskich marek promujących się w ten sposób. Niestety nie jest. Dlaczego? Product placement, czyli odpowiedź branży reklamowej na zmęczenie odbiorców tradycyjną ...
Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... zamknięcia” – wyjaśnia Marcin Dukat, Kierownik Zespołu Desk Research w Gemius. Znacznie bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
01:10 25.02.2010
... z narzędzi promocji jest oczywiście reklama. Reklama dźwignią handlu, czyli jak czytać, słuchać i oglądać reklamy Jeśli zdamy sobie sprawę z tego, że reklama to wszelka płatna ... , sprawia wrażenie neutralnej informacji – taka reklama, która pod płaszczykiem informowania, reklamuje towary czy usługi, reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę ...
Tematy: akcje promocyjne, kampanie promocyjne, prawa konsumentów, marketing i sprzedaż -
Slogan reklamowy a tożsamość marki
10:55 15.02.2010
Xenna i Goplana - każda na swój sposób rozumie kobiety. Mały wielki kraj to zarówno Chorwacja, jak i Słowacja, a Telekomunikacja Polska jest bliżej, choć nie wiadomo kogo lub czego. Każdy slogan reklamowy służy tożsamości marki, choć nie każdy się jej przysłuży. W roku 1941 Forrest Mars wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek ...
Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki -
E-marketing coraz popularniejszy
00:20 25.12.2009
Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Kampanie reklamowe: shock advertising
05:55 20.11.2009
... ci i próbujących wedrzeć się w każdy nawet najmniejszy zakamarek życia, „zwykła” reklama ma coraz mniejszą siłę oddziaływania. Dlatego co odważniejsi przystępują do ... ̨ relację nadawcy z odbiorcą, jednocześnie dając możliwość kreowania komunikatu. Teraz reklama, nawet jeśli nie była przeznaczona do internetu, prędzej czy później ...
Tematy: kampania reklamowa, shock advertising, reklama internetowa, reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- ataki hakerów
- e-commerce
- monitoring mediów
- cyberataki
- deweloperzy