reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Biura podróży a reklama radiowa
09:52 17.06.2011
Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową - to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród tour operatorów było TUI Poland - wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Jak podaje raport, w całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe ...
Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa -
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
13:51 16.06.2011
... ze względu na małą atrakcyjność medialną. Niektórzy badacze utrzymują, że reklama introspekcyjna jest nieskuteczna, ponieważ sprawia wrażenie nudnej i mało kreatywnej. ... treści, które do nich docierają. Generalnie polscy badacze stwierdzają, że reklama polityczna lidera może: wzmocnić istniejące preferencje wyborcze wtedy, gdy zwolennicy danego ...
Tematy: politycy, reklama polityczna, reklama, kreowanie wizerunku -
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
13:16 26.04.2011
Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring -
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
11:55 22.04.2011
Najwięcej przetargów reklamowych w I kwartale 2011 roku rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Przetarg o największej wartości ogłosiła Telewizja Polska SA - podaje raport przygotowany przez portal Targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań? Jak czytamy ...
Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach -
Media elektroniczne - trendy 2011
00:16 15.01.2011
W 2011 roku wielowątkowość Internetu zmusi marki do doglądania kilku internetowych "ogródków" - podaje najnowszy raport badawczy Futures Group sieci Millward Brown, wskazujący 11 trendów elektronicznych na bieżący rok. W 2011 roku marki będą zmuszone do utrzymywania swojej obecności w globalnej sieci zarówno w publicznych, otwartych przestrzeniach ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
10:11 30.12.2010
W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ponad 1500 spotów reklamowych z udziałem Mikołaja, wyemitował w tym okresie Polsat, ...
Tematy: media, telewizja, reklama, badania opinii społecznej -
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
13:27 22.10.2010
... , zwłaszcza jeśli idzie o nowatorskie projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji ... tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama internetowa jest mniej natrętna, ale z całą pewnością Internet jest najlepszym ...
Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa -
Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe
12:28 15.10.2010
... towarów lub do skorzystania z określonych usług, a także służące temu celowi plakaty, napisy, ogłoszenia, filmy itp. W praktyce występuje: reklama towaru, usługi, reklama marki, a także reklama samej działalności przedsiębiorcy. Kosztami uzyskania przychodów, zgodnie z ustawą z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst ...
Tematy: koszty podatkowe, reklama, wydatki na reklamę, koszty uzyskania przychodów -
Najpopularniejsze media na świecie
12:17 04.10.2010
... na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia ... skuteczniejsze okazują się reklamy umieszczane bezpośrednio na stronie w formie baneru. Dodatkowo reklama internetowa określana jest jako bardziej irytująca niż ta występująca w ...
Tematy: media, telewizja, Internet, reklama -
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
12:30 06.09.2010
... uważa treści reklamowe za nieprawdziwe, a przy tym też nudne (49%). Dodatkowo reklama nie jest postrzegana jako dobre źródło informacji, o czym świadczy jedynie 33% ... rodziny. Znacznie gorzej pod tym względem wypadają już fora internetowe. Reklama zajmuje ostatnie, 9. miejsce. Siła oddziaływania na decyzje zakupowe społecznych źródeł informacji ...
Tematy: badania konsumentów, badania społeczne, reklama, decyzje zakupowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- VAT naliczony
- e-commerce
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy