eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Wydatki na reklamę online wzrosną

    Wydatki na reklamę online wzrosną

    09:51 02.11.2009

    Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
  • Siła reklamy a wybór marki

    Siła reklamy a wybór marki

    02:55 27.10.2009

    ... co myślimy. Często także nie potrafimy w ogóle jasno wyrazić tego, o czym myślimy… Reklama może nam się bardzo podobać, jeśli np. traktujemy ją jako rozrywkę ... nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na kampaniach o ograniczonym ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    Rynek mediów i reklamy 2009-2013

    12:51 18.06.2009

    ... na Bliskim Wschodzie oraz do spowolnienia wzrostu na Dalekim Wschodzie i Ameryce Łacińskiej. Klasyczne ogłoszenia drobne oraz reklama graficzna będą segmentami, które najbardziej ucierpią z powodu kryzysu, podczas gdy reklama video i w wyszukiwarkach nie będą aż tak dotknięte negatywnymi skutkami w globalnej gospodarce. Zdaniem ekspertów oczekiwane ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    14:01 02.06.2009

    W 2014 roku będą stanowić blisko 47 proc. całej siły nabywczej naszego społeczeństwa. Jeśli dzisiaj marketerzy nie zadbają o właściwe relacje z nimi, to później możliwość na większe porozumienie będzie znikoma, szansa stracona. Czy istnieje przepis na skuteczną kampanię do przedstawicieli Pokolenia Y? Pokolenie Y to twardy orzech do zgryzienia. ...

    Tematy: pokolenie Y, reklama, tradycyjna reklama, efektywność działań marketingowych
  • Reklama a koszty uzyskania przychodów

    Reklama a koszty uzyskania przychodów

    11:11 07.04.2009

    ... uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Obecnie ... przychodu w danym czasie. Nie wiadomo bowiem jak długo oraz w jakim stopniu reklama taka wpływa na decyzje nabywców. Tym samy należy je zaliczyć do ...

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Marketing telefoniczny a reklama SMS

    Marketing telefoniczny a reklama SMS

    11:36 09.11.2008

    ... W następnej kolejności znajduje się kategoria ubrania/moda - 38% oraz restauracje - 37%. Reklama restauracji i żywności osiągnęła również najwyższy poziom, jeśli chodzi o odpowiedź ... być coraz bardziej znacząca," zaobserwowała Alistair Hill - analityk w comScore. "Reklama telefoniczna zaczyna wykazywać dużo większą finezyjność, jeśli chodzi o jej cel ...

    Tematy: reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama mobilna, reklama
  • Marketerzy a kreatywność w reklamie

    Marketerzy a kreatywność w reklamie

    02:24 30.06.2008

    Według badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z Flashbook.pl wśród pracowników reklamy, specjalistów ds. marketingu i PR-owców, zaledwie 30% z nich wskazuje użyteczność jako jedno z kryteriów kreatywności. Pozostali uważają m.in., że kreatywność to umiejętność fantazjowania (33%) lub umiejętność wpadania na masę ...

    Tematy: branża PR, public relations, marketing, reklama
  • Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    01:37 25.06.2008

    ... , wzbogacające ofertę dostępnych nośników reklamy zewnętrznej i generujące więcej przychodów dzięki możliwości wyświetlania wielu reklam stanowić będą siłę napędową reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna stanie się segmentem rosnącym w tempie 6,2 proc., z poziomu 10,4 mld dol. w 2007 r. do 14,1 mld dol. w 2012 r. Polski rynek reklamy ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    09:36 12.12.2007

    Chociaż więcej informacji odbieramy poprzez zmysł wzroku, myślimy i porozumiewamy się za pomocą języka. Wiara ludzi w siłę słowa znalazła swoje odzwierciedlenie w wielu religiach, podaniach, przysłowiach. W starożytności istniały specjalne szkoły uczące retoryki czyli sztuki krasomówstwa. Dziś jedną z dziedzin, w których słowo może być skutecznym ...

    Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 30 31 32 ... 39

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: