reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
13:01 08.10.2013
Szeroko zakrojone kampanie, pomysłowe spoty i znane twarze – tak wyglądały reklamy branży finansowej w 3 kwartale 2013 roku. Firmy prześcigają się w pomysłach i nie szczędzą wydatków. Rekordziści wydali ponad 15 milionów złotych miesięcznie. Okazuje się jednak, że nie zawsze duże wydatki przekładają się na zwiększone zainteresowaniu potencjalnych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
10:39 02.10.2013
... reklamy zachodzą dynamiczne zmiany – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
13:54 27.09.2013
W ciągu 7 miesięcy 2013 roku wydatki reklamowe producentów kawy były prawie 5-krotnie większe od herbaty. To znaczna zmiana w stosunku do 2012 gdy różnica ta wynosiła 1,5 razy. Łącznie wydatki sektora napojów ciepłych (kawa i herbata) wzrosły w tym roku o 14% i zamknęły się kwotą absolutną 153,2 mln zł. To wyniki najnowszych badań domu mediowego ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
13:48 13.09.2013
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
13:25 03.09.2013
... wśród producentów napojów niegazowanych i gazowanych - dynamika wydatków reklamowych wzrosła tu o 38 % i 32%. Producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
10:29 09.07.2013
... mln zł do 203 mln ( w porównaniu do okresu z poprzedniego roku). Na stabilnym poziomie udziału pozostaje reklama grupowa (17%). Jedynym miesiącem, w którym branża odnotowała wzrost inwestycji o 32 mln zł był luty, największy ... 1,9% rok wcześniej. Magazyny utrzymały swoja pozycje na poziomie 3,5%. Spadkowi o 2 punkty procentowe zanotowała reklama ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Facebook uległ reklamodawcom. Reklamy znikną z kontrowersyjnych stron
19:16 29.06.2013
Twórcy Facebooka wprowadzają zmiany w portalu społecznościowym, związane z reklamami dla dorosłych oraz przemocą. Od poniedziałku na stronie ma nie być już żadnych budzących zgorszenie materiałów reklamowych. Zmianie ma ulec również umiejscawianie reklam na stronach serwisu społecznościowego zawierających wątpliwe treści. Decyzja właścicieli ...
Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, reklama, pornografia -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
10:55 20.06.2013
... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama desktopowa. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki na mobile ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
00:25 08.06.2013
Pomimo, iż analizy Kantar Media prezentujące wydatki reklamowe w okresie 1Q 2103 (w stosunku do 1Q 2012) wskazują na lekki - 3 % - wzrost, prawdziwy obraz sytuacji w mediach i zbliżające się ograniczenia wydatków są pesymistyczne. Z analizy wydatków reklamowych w poszczególnych sektorach, dokonanych przez ekspertów Equinox Polska, wyraźnie wynika, ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
11:11 06.06.2013
... edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki na szerokopasmowy i mobilny ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy