reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Parabanki oszukują w reklamach
13:01 23.05.2013
Reklamy parabanków nie zawsze są wiarygodne. Aż dwie trzecie spośród skontrolowanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów reklam tych instytucje było sprzecznych z prawem. Parabanki mijają się z prawdą informując, że bezwarunkowo udzielają pożyczek, że mają najlepsze oferty czy też że udzielają pożyczek bez dodatkowych opłat czy ...
Tematy: reklama, UOKiK, parabank, Amber Gold -
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
00:20 04.05.2013
... . Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% w 2015. W tym czasie udział dzienników i magazynów będzie wciąż malał – średnio ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklamy coraz bardziej nas irytują
21:08 15.04.2013
Reklamy coraz bardziej irytują, w ciągu ostatnich czterech lat średni Wskaźnik Irytacji Reklamą wzrósł o około 20 punktów procentowych – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy OMD. Bardzo wysokie wartości tego wskaźnika zanotowano w ostatnim półroczu, jednak mogą one wynikać ze zmiany w sposobie przeprowadzania badania, zrezygnowano ...
Tematy: reklama, media, OMD, telewizja -
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
12:47 12.04.2013
W 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, cennikowo, kwotą 78 milionów złotych, to mimo kryzysu na rynku konkurujące ze sobą firmy energetyczne promują swoje ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, energetyka -
Telewizja Polska mocno na minusie
18:15 28.03.2013
W 2012 roku Telewizja Polska odnotowała stratę w wysokości 218,8 mln zł. Do złego wyniku przyczyniły się między innymi nakłady na nadawanie w dwóch technologiach, czyli cyfrowej i analogowej oraz spadek przychodów z reklam. Wzrosły za to przychody TVP z abonamentu. W ubiegłym roku TVP poniosła nakłady o charakterze jednorazowym związane z Euro ...
Tematy: TVP, telewizja, media, reklama -
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
00:16 12.02.2013
W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Przekaz podprogowy w reklamie
00:20 17.01.2013
... go przez wielu odbiorców, a tym samym przekształcenie go w przekaz świadomy. Reklama podprogowa dzisiaj Znamienny jest fakt, że pomimo nieudokumentowanego wpływu przekazów podprogowych, ... (tylko 4%osób dokonało takiego zakupu), co potwierdziło fakt, że reklama podprogowa nie należy do najskuteczniejszych metod manipulacji konsumentem. Choć zdania ...
Tematy: podprogowa manipulacja, manipulacja ludźmi, przekaz podprogowy, reklama -
Sponsoring = niższy VAT i podatek dochodowy?
11:32 31.12.2012
Reklama własnej firmy, wsparcie innych i jednoczesne obniżenie nie tylko podatku dochodowego, ale i VAT-u? Możliwe, jeżeli zostaniesz sponsorem. Jeśli sponsoring będzie dobrze ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring -
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
12:45 14.12.2012
... reklamowe sugerują, że samochodów, tak jak przyjaciół raczej się nie zmienia. "Zawsze tam, gdzie Ty - Hyundai" "Wiesz, co masz - Volkswagen" Reklama to oddziaływanie na zmysły i emocje. Slogany reklamowe często do tego się odwołują. Przywołują na myśl skojarzenia z wyższą jakością, luksusem. Odnoszą ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama -
Rynek mediów: trendy 2013
09:15 14.12.2012
Międzynarodowy instytut badawczy Millward Brown, specjalizujący się w usługach budujących wzrost marek, ogłosił 12 grudnia br. swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają na sile. Zdaniem Futures Group (oddziału Millward Brown) głównym filarem dobrych planów ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy