reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę będą spadać
11:28 05.12.2012
... i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
09:03 30.11.2012
... i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie rynkowe W III kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach online – były: Double ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
10:39 29.11.2012
Dynamika wydatków reklamowych branży motoryzacyjnej spowalnia. Po III kwartale br. koncerny samochodowe wydały zaledwie o 8 proc. więcej niż w ubiegłym roku i zamknęły się kwotą 785,5 mln zł (726,6 mln zł rok wcześniej). Tak mały wzrost jest efektem spadającej sprzedaży nowych pojazdów oraz bardzo ograniczonych działań promocyjnych w 2012 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Koszty promocji i reklamy: prezenty a podatki firmy
13:44 26.11.2012
Akcje promocyjne czy reklamowe to konieczne wydatki, które trzeba ponosić, aby firma istniała i się rozwijała. Należy jednak pamiętać o prawidłowym rozliczeniu kosztów takich akcji, a niekiedy także i przychodów. Z jednej bowiem strony wydatki takie winny być prawidłowo zaksięgowane, z drugiej zaś prawidłowo rozliczone z punktu widzenia podatków. ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Skuteczność reklamy
08:10 21.11.2012
... to takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i zwróci ... myśli. Po pierwsze, dlatego że za chwilę będzie już kolejna reklama z bloku – po drugie, dlatego że reklama musi być zrozumiała, więc jak nie jest – to coś z ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne -
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
11:19 12.11.2012
Po trzech kwartałach 2012 roku szacowana wartość inwestycji w segmencie reklamy wielkoformatowej wyniosła 66,5 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 62,39 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
00:12 01.11.2012
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
USA: Koniec papierowego "Newsweeka"
00:29 19.10.2012
Od przyszłego roku amerykańska edycja magazynu "Newsweek" będzie ukazywać się tylko elektronicznie. Po blisko 80 latach przestanie wychodzić papierowe wydanie gazety. Cześć amerykańskich mediów postrzega ten krok jako początek końca tradycyjnych czasopism. O zakończeniu wydawania "Newsweeka" w formie papierowej poinformowali wspólnie na stronie ...
Tematy: Newsweek, czasopisma, media, reklama -
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
10:10 03.10.2012
... ) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display stanowiły w 2011 roku 36% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ZenithOptimedia ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Facebook otworzył biuro w Polsce
10:26 28.09.2012
Cały region Europy Środkowo-Wschodniej będzie obsługiwany przez otwarte wczoraj w Warszawie biuro Facebooka. Polski zespół zajmie się przede wszystkim marketingiem oraz kontaktami z reklamodawcami. Cały region Europy Środkowo-Wschodniej będzie obsługiwany przez otwarte wczoraj w Warszawie biuro Facebooka. Polski zespół zajmie się przede wszystkim ...
Tematy: Facebook, Warszawa, reklama, biuro
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy