reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę w koszty podatkowe firmy
13:06 25.09.2012
... , że ze względu na pośredni związek z przychodem, koszty reklamy podlegają odmiennym regulacjom, dotyczącym właściwego momentu ujęcia ich w kosztach uzyskania przychodu. Reklama to działanie mające na celu zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub do skorzystania z określonych usług. Mianem tym określane ...
Tematy: koszty podatkowe, reklama, wydatki na reklamę, koszty uzyskania przychodów -
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
09:54 14.09.2012
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w pierwszym półroczu 2012 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, ...
Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach -
Usługi reklamowe w podatkach i księgach rachunkowych
13:41 28.08.2012
... jakiekolwiek korzyści ekonomiczne. W związku z tym, mimo że zakupiona przez spółkę reklama będzie się ukazywała w kilku numerach miesięcznika (a więc przez kilka miesięcy), ... , naszym zdaniem, data wystawienia faktury za zakup reklamy, mimo że sama reklama będzie się ukazywała w późniejszych miesiącach. Już bowiem w dacie wystawienia faktury spółka ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
11:11 20.08.2012
... reklama wykazuje objawy kryzysu, prognozy wyraźnie wskazują na cięcia budżetów reklamowych większości ... poziomu 47,3 mln zł. Stratę odnotowała również prasa, zarówno codzienna (- 25%), jak i magazynowa (-24%) oraz reklama zewnętrzna (-10%). Nie należy zapominać jednak o niebadanych wydatkach internetowych. Szacunki wskazują na rokroczny ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
11:30 09.08.2012
II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
12:30 20.07.2012
... 1,10%), czas wolny (CTR: 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż ... nią – odnotowano dla formatów: Wideboard 1024x300 (3,85%), Toplayer (3,14%) oraz Wallpaper (2,71%). Reklama online – mailing W II kwartale 2012 roku wskaźnik CTR liczony dla otwartych maili ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
13:46 06.07.2012
... 4 miliony złotych. Na reklamę piwa Carlsberg w telewizji nie poszła ani złotówka, reklama zakupiona promocja w prasie i radiu była warta ok. 60 tysięcy złotych. W tym ... jej publikacji prasowych wyniósł zaledwie 300 tysięcy złotych. Dobra reklama tynfa warta Okazuje się, że dobra reklama może być warta więcej niż sponsoring – piwo Tyskie, pokonało ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
10:33 15.06.2012
... uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe.
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... one mniejszą liczbę kliknięć niż nowoczesne i bardziej interaktywne rozwiązania. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej potwierdza ogólnoświatowy trend. Chociaż na preferencje w zakresie reklamy online wpływ mają ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
08:56 01.06.2012
... segmencie przekroczył 26 procent w skali roku. W pierwszym kwartale 2012 roku reklama w sieci nadal napędzana była wydatkami na SEM, które urosły w porównaniu ... - zaliczył w tym czasie wzrost o 7,7 procent. Rekordowy wzrost odnotowała natomiast reklama w kinach - o 18,3 procent. Z kolei dwucyfrowe spadki wydatków dotknęły prasę. Reklamodawcy ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama online
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy