reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Jaka reklama działa na matki?
01:20 16.11.2006
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama -
Radio - kolejny cel Google
00:05 10.11.2006
Rozszerzając swoją działalność w mediach offline, internetowy gigant zamierza dotrzeć do radia. Do końca roku Google rozpocznie testową transmisję reklam poprzez ten kanał - zapowiedział rzecznik koncernu, Michael Mayzel. Reklamodawcy będą mogli zgłosić swoją reklamę do transmisji w wybranym radiu poprzez internetowy system AdWords. Google ...
Tematy: radio, Google, reklama, reklama radiowa -
Reklama prasowa przez Google
00:49 08.11.2006
Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach. Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline. Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą ...
Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa -
Skuteczna kampania reklamowa
11:09 11.10.2006
... decyzje zakupowe i pod wpływem jakich czynników. Wszystkie te działania sprawiają, że reklama wychodzi poza przysłowiowe pudełko telewizora, docierając do konsumenta na ... komunikacji wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy transport ...
Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy -
Kampania wizerunkowa WP
13:48 05.09.2006
4 września ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Wirtualna Polska. Wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Przewodnim hasłem kampanii WP jest "Internet z widokiem na...". Kampania skierowana jest do osób w wieku 15-24 lata, pochodzących z ...
Tematy: Wirtualna Polska, wp, wp.pl, portal internetowy -
Pachnące reklamy
00:04 12.08.2006
Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej. Badani wypowiadali się na temat ulotek dwóch produktów: "racjonalnego" (kuchenka mikrofalowa) i "emocjonalnego" (zegarek damski). W badaniu wykorzystano 6 rodzajów ulotek papierowych - 3 prezentujące produkt " ...
Tematy: reklama, reklama papierowa, ulotki, ulotki reklamowe -
Rynek mediów i reklamy VII 2006
00:03 27.07.2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Skuteczny merchandising usług bankowych
13:19 18.07.2006
Ponad 45 proc. osób odwiedzających placówki bankowe korzysta z materiałów reklamowych. Blisko połowa z nich pod wpływem tych materiałów decyduje się na zakup reklamowanego produktu, a ponad 2/3 chce zgłębić wiedzę o produkcie u obsługi banku. W świetle "Badania efektywności przekazów i korzystania z merchandisingu w polskich bankach", ...
Tematy: materiały reklamowe, reklama, usługi bankowe, ulotki -
Optymistyczna przyszłość reklamy
00:01 14.07.2006
Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 8,6 proc. w bieżącym roku i o kolejne 8,6 proc. w roku 2007 - wynika z najnowszych badań firmy analitycznej Schonfeld & Associates. Opublikowany niedawno przez dom mediowy Universal McCann raport zapowiadał zaledwie 5,6 proc. wzrost, podobne zestawienie TNS Media Intelligence przewidywało wzrost wydatków ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- ataki hakerów
- e-commerce
- monitoring mediów
- cyberataki
- deweloperzy