reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę w 2003 r.
09:29 15.01.2004
W minionym roku wydatki na reklamę w czterech głównych mediach wyniosły ponad 10 657 984 tys. zł. Szacuje się*, ze względu na rozszerzenie monitoringu w 2003 roku, że jest to wzrost ponad +5%. Największy wzrost przychodów z reklam zanotowało Radio (+17,5% *). Stacje najwyraźniej zmniejszyły ilość kampanii własnych, gdyż łączne wpływy bez ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Wydatki na reklamę - XI 2003
00:22 11.12.2003
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Expert Monitor, wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 735 453 413 zł, około 10 mln zł mniej (-1,3%) w porównaniu do miesiąca poprzedniego i o ponad 100 mln złotych (+17%) więcej niż w listopadzie 2002 roku. Tradycyjnie listopad jest pierwszym miesiącem od zakończenia wakacji, w którym notuje się ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Świąteczne reklamowanie
00:12 10.12.2003
Z badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci zabawek, perfum, wód toaletowych oraz sprzętów kuchennych i elektronicznych, czyli produktów, które tradycyjnie kupowane są jako prezenty ...
Tematy: reklama, reklama w telewizji, święta -
Europejskie standardy reklamy online
12:26 27.11.2003
Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność ...
Tematy: eiaa, iab, reklama on-line, reklama -
Sezon grypowy w telewizji
17:18 15.10.2003
... .10.2003) największe nakłady na reklamę telewizyjną ponieśli producenci farmaceutyków i parafarmaceutyków - 22,5 mln złotych (z czego niemal 9 mln zł pochłonęła reklama środków zapobiegających przeziębieniu). Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 ...
Tematy: telewizja, reklama -
Optymistycznie w e-reklamie
12:23 14.06.2003
Wpływy z reklamy internetowej w ostatnim kwartale ubiegłego roku osiągnęły w Stanach Zjednoczonych poziom 1,6 mld USD - były więc o 6,7% wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2001 i o 9% wyższe niż w trzecim kwartale 2002. Raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers na zamówienie Interactive Advertising Bureau pokazuje, że wzrost wpływów z ...
Tematy: e-reklama, rynek reklamy, reklama w internecie, reklama -
Reklama na co dzień
18:13 19.01.2003
... OBOP) pod koniec 2002 roku w Czechach, Polsce, Słowacji i na Węgrzech. Reklama powinna być prawdziwa zdaniem prawie połowy Polaków, ponad połowy Czechów i Słowaków, podczas ... Najmniejszy wpływ na decyzję o zakupie reklama wywiera na Węgrów - tylko jedna piąta z nich przyznaje się to takiej motywacji zakupu. - Reklama to dla większości Polaków trwały ...
Tematy: reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- ataki hakerów
- e-commerce
- monitoring mediów
- cyberataki
- deweloperzy