eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Świąteczne reklamowanie

    Świąteczne reklamowanie

    00:12 10.12.2003

    Z badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci zabawek, perfum, wód toaletowych oraz sprzętów kuchennych i elektronicznych, czyli produktów, które tradycyjnie kupowane są jako prezenty ...

    Tematy: reklama, reklama w telewizji, święta
  • Europejskie standardy reklamy online

    Europejskie standardy reklamy online

    12:26 27.11.2003

    Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność ...

    Tematy: eiaa, iab, reklama on-line, reklama
  • Sezon grypowy w telewizji

    Sezon grypowy w telewizji

    17:18 15.10.2003

    ... .10.2003) największe nakłady na reklamę telewizyjną ponieśli producenci farmaceutyków i parafarmaceutyków - 22,5 mln złotych (z czego niemal 9 mln zł pochłonęła reklama środków zapobiegających przeziębieniu). Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 ...

    Tematy: telewizja, reklama
  • Optymistycznie w e-reklamie

    Optymistycznie w e-reklamie

    12:23 14.06.2003

    Wpływy z reklamy internetowej w ostatnim kwartale ubiegłego roku osiągnęły w Stanach Zjednoczonych poziom 1,6 mld USD - były więc o 6,7% wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2001 i o 9% wyższe niż w trzecim kwartale 2002. Raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers na zamówienie Interactive Advertising Bureau pokazuje, że wzrost wpływów z ...

    Tematy: e-reklama, rynek reklamy, reklama w internecie, reklama
  • Reklama na co dzień

    Reklama na co dzień

    18:13 19.01.2003

    ... OBOP) pod koniec 2002 roku w Czechach, Polsce, Słowacji i na Węgrzech. Reklama powinna być prawdziwa zdaniem prawie połowy Polaków, ponad połowy Czechów i Słowaków, podczas ... Najmniejszy wpływ na decyzję o zakupie reklama wywiera na Węgrów - tylko jedna piąta z nich przyznaje się to takiej motywacji zakupu. - Reklama to dla większości Polaków trwały ...

    Tematy: reklama

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 38 39



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: