eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama w sieci jest skuteczna

    Reklama w sieci jest skuteczna

    11:01 18.02.2004

    ... te, które nie miały z nią kontaktu. Porównanie wyników ankiet wypełnionych przez te dwie grupy respondentów dało odpowiedź, jaki wpływ miała reklama świąteczna na postrzeganie marki Braun wśród internautów.

    Tematy: reklama, reklama w internecie, badania reklamy
  • Cztery kółka na szklanym ekranie

    Cztery kółka na szklanym ekranie

    00:01 04.02.2004

    ... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).

    Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna
  • Koniec pop-upów?

    Koniec pop-upów?

    10:20 20.01.2004

    ... oczekuje zapowiadanej na lato "łaty" Service Pack 2 dla Windowsa XP. Doda ona możliwość blokowania pop-upów do standardowych opcji Internet Explorera. Reklama internetowa przeżywa trudne chwile: coraz więcej krajów (w tym Polska) stosuje prawne obostrzenia dotyczące rozsyłania reklam pocztą elektroniczną, a Internauci coraz skuteczniej ...

    Tematy: pop-up, reklama, reklama internetowa, reklama pop-up
  • Wydatki na reklamę w 2003 r.

    Wydatki na reklamę w 2003 r.

    09:29 15.01.2004

    W minionym roku wydatki na reklamę w czterech głównych mediach wyniosły ponad 10 657 984 tys. zł. Szacuje się*, ze względu na rozszerzenie monitoringu w 2003 roku, że jest to wzrost ponad +5%. Największy wzrost przychodów z reklam zanotowało Radio (+17,5% *). Stacje najwyraźniej zmniejszyły ilość kampanii własnych, gdyż łączne wpływy bez ...

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama
  • Wydatki na reklamę - XI 2003

    Wydatki na reklamę - XI 2003

    00:22 11.12.2003

    Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Expert Monitor, wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 735 453 413 zł, około 10 mln zł mniej (-1,3%) w porównaniu do miesiąca poprzedniego i o ponad 100 mln złotych (+17%) więcej niż w listopadzie 2002 roku. Tradycyjnie listopad jest pierwszym miesiącem od zakończenia wakacji, w którym notuje się ...

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama
  • Świąteczne reklamowanie

    Świąteczne reklamowanie

    00:12 10.12.2003

    Z badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci zabawek, perfum, wód toaletowych oraz sprzętów kuchennych i elektronicznych, czyli produktów, które tradycyjnie kupowane są jako prezenty ...

    Tematy: reklama, reklama w telewizji, święta
  • Europejskie standardy reklamy online

    Europejskie standardy reklamy online

    12:26 27.11.2003

    Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność ...

    Tematy: eiaa, iab, reklama on-line, reklama
  • Sezon grypowy w telewizji

    Sezon grypowy w telewizji

    17:18 15.10.2003

    ... .10.2003) największe nakłady na reklamę telewizyjną ponieśli producenci farmaceutyków i parafarmaceutyków - 22,5 mln złotych (z czego niemal 9 mln zł pochłonęła reklama środków zapobiegających przeziębieniu). Wśród innych branż najczęściej goszczących w blokach reklamowych prym wiodły: wyroby czekoladowe (12,1 mln zł), systemy telekomunikacyjne (10 ...

    Tematy: telewizja, reklama
  • Optymistycznie w e-reklamie

    Optymistycznie w e-reklamie

    12:23 14.06.2003

    Wpływy z reklamy internetowej w ostatnim kwartale ubiegłego roku osiągnęły w Stanach Zjednoczonych poziom 1,6 mld USD - były więc o 6,7% wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2001 i o 9% wyższe niż w trzecim kwartale 2002. Raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers na zamówienie Interactive Advertising Bureau pokazuje, że wzrost wpływów z ...

    Tematy: e-reklama, rynek reklamy, reklama w internecie, reklama
  • Reklama na co dzień

    Reklama na co dzień

    18:13 19.01.2003

    ... OBOP) pod koniec 2002 roku w Czechach, Polsce, Słowacji i na Węgrzech. Reklama powinna być prawdziwa zdaniem prawie połowy Polaków, ponad połowy Czechów i Słowaków, podczas ... Najmniejszy wpływ na decyzję o zakupie reklama wywiera na Węgrów - tylko jedna piąta z nich przyznaje się to takiej motywacji zakupu. - Reklama to dla większości Polaków trwały ...

    Tematy: reklama

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 38 39



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: