eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama z probówki

    Reklama z probówki

    13:42 23.01.2006

    Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...

    Tematy: reklama, Microsoft, rynek reklamy internetowej, MSN adCenter Incubation Lab
  • Reklama w podcastach

    Reklama w podcastach

    00:42 20.11.2005

    Mimo, że podcasting pojawił się kilkanaście miesięcy temu, już zaczyna jawić się jako silne medium, przyciągające reklamodawców. Jeszcze rok temu niewiele osób, zajmujących się reklamą wiedziało o istnieniu podcastów, a z całą pewnością nie oceniało ich jako poważnych narzędzi promocji. Natomiast w tym roku stało się tak, iż wszyscy zapragnęli ...

    Tematy: podcast, reklama w internecie, reklama, podcasty
  • Rynek mediów i reklamy X 2005

    Rynek mediów i reklamy X 2005

    00:03 28.10.2005

    Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów - z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Etyka w reklamie

    Etyka w reklamie

    13:04 06.10.2005

    ... postrzegało reklamę Media Markt jako obraźliwą lub potencjalnie obraźliwą, jednak tylko 14% respondentów poczuło się osobiście obrażonymi (32% uważało, że reklama może obrażać inne osoby). Sondaż wykazał ponadto, że aż 52% badanych nie zgadza się na wprowadzenie zakazu emisji reklamy Media ...

    Tematy: etyka w reklamie, reklama, marketing, akcje reklamowe
  • POS TV w ARBOmedia

    POS TV w ARBOmedia

    00:01 05.08.2005

    System POS TV to sieć monitorów na których emitowane są wizualne materiały reklamowe - plansze, animacje oraz spoty. Sieć monitorów tworzy system komunikacji marketingowej, a swym zasięgiem obejmuje takie punkty sprzedaży jak stacje benzynowe, hipermarkety, apteki, kluby, salony prasowe oraz taksówki. Jest to nowy i cieszący się rosnącą ...

    Tematy: POS TV, ARBOmedia, reklama, nośniki reklamy
  • Marketing

    Marketing

    15:30 01.08.2005

    Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.

    Tematy: reklama, Marketing
  • DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    22:49 30.07.2005

    ... do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania ...

    Tematy: reklama, marketing, DAGMAR, Defining Advertising Goals for Measured Advertisin
  • Branding

    Branding

    22:05 30.07.2005

    Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.

    Tematy: marka, reklama, Branding
  • Rynek mediów i reklamy VII 2005

    Rynek mediów i reklamy VII 2005

    11:17 21.07.2005

    Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    13:38 09.04.2005

    Co zrobić w epoce spadku efektywności telewizji jako medium, rosnącego clutteru, fragmentaryzacji kanałów komunikacji, coraz większej odporności konsumentów na przekaz reklamowy? Wiele już powiedziano w kwestii treści komunikacji w reklamie. Racja, że to, co mamy do przekazania i sposób, w jaki to czynimy, decyduje o jej skuteczności. Każdy z nas ...

    Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 34 35 36 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: